Zoeken in deze blog

zaterdag 22 februari 2014

With Love

Eigenlijk zou dit best de kaart van de maand kunnen zijn: heb hem al vaak laten maken op een avond gezellig stempelen met elkaar. Ook op de afgelopen beurs in Gorinchem en op de Hobby- en Creadag in Nieuwerkerk aan de Yssel trok hij veel aandacht. Het was dan ook een genot om te maken.
De bloemetjes zijn schattig he? Gestempeld met de nieuwe "Petite Petals" , ze staan in de nieuwe voorjaarscatalogus en vormen samen met de bijbehorende pons "Petite Petals Punch" een bundle-aanbieding waarbij je 15% op de set bespaart als je deze aanschaft. Kijk bij Nieuws voor de voorjaarscatalogus, die is geldig tot 30 juni. Er staan erg leuke artikelen in!

Met deze kaart wil ik iedereen bedanken die op de beide beurzen aan de kraam belangstelling toonde. Ik heb er weer van genoten. Binnenkort, op zaterdag 29 maart sta ik in Sliedrecht - in de Lockhorst, op de Hobby- en Creamarkt, ook weer ter promotie van Stampin' Up!®. De markt is kleinschalig maar gezellig opgezet. Je kunt er zéker een bezoekje brengen en kom dan ook gezellig even bij mij langs. Van tevoren een bestelling kan, tot uiterlijk 22 maart, vooraf te betalen. Je kunt natuurlijk nog profiteren van de Sale-a-Bration actie: bij elke € 60,00 die je besteedt kun je uit de folder een gratis artikel bij je bestelling kiezen. Dat is toch leuk!
Kijk even bij Nieuws op mijn blog voor de informatie over deze actie.

De Sale-a-Bration actie is ook erg leuk voor startende demonstratrices: koop een pakket artikelen ter waarde van € 195,- en betaal slechts € 129,- en ontvang extra artikelen om je business zo snel mogelijk te starten. Je maakt kennis met andere demonstratrices en maakt nieuwe vrienden, ontmoet verschillende mensen, doet kennis op tijdens gezellige en leerzame trainingen. Bovendien zijn er van tijd tot tijd gave feesten waaraan je deel kunt nemen. Een leuker aanbod kun je bijna niet krijgen om, net als ik, een leuke tijdsbesteding te hebben. Mijn team is kortgeleden al gegroeid naar 4 teamleden, waar ik erg blij mee ben! Kom je er ook bij?

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.