Zoeken in deze blog

maandag 5 januari 2015

Nieuws en kalenderkaart

Ik wil jullie allereerst het beste wensen voor het nieuwe jaar.
Het afgelopen jaar was een roerig jaar, waarin allerlei emoties speelden, ook de laatste maand was dit het geval, waardoor ik niet zoveel gepost heb omdat andere dingen even belangrijker waren.
Dat wil ik goedmaken met deze kaart: een geheugensteuntje om dingen te doen kun je natuurlijk even op een Post-Itje schrijven. Soms tijdloos, soms voorzien van datum.

De kaart is gemaakt met geweldig leuk papier wat je gratis kunt verdienen tijdens de Sale-A-Bration. Die periode gaat morgen in en loopt nog tot 31 maart.
Wat is er leuker dan gratis artikelen krijgen? Dat staat centraal in de Sale-A-Bration, die ik maar even gemakkelijk verkort met SAB. Bij iedere € 60 die je besteedt kun je kiezen uit de SAB-folder. Wat er allemaal in staat kun je vanaf morgen zien op mijn blog.



Maar ook de Voorjaar-/Zomer catalogus is gelanceerd, met daarin geweldige nieuwe artikelen. Ook daarvan kun je vanaf morgen een link vinden op mijn blog. 

Ik wens je heel veel kijkgenot. Kan het zelf tenminste maar niet laten om hem er steeds maar weer bij te nemen. Iedere keer zie ik weer wat nieuws. 

En dan, niet vergeten:
Komende zaterdag en zondag kun je al heel veel van de nieuwe artikelen bij mij op de kraam komen zien in AHOY Hobbyfestival, in Rotterdam tegenover winkelcentrum Zuidplein. Gemakkelijk per openbaar vervoer bereikbaar. Klik hier voor de link naar de website, daar vind je ook de plattegrond van de beursvloer. Ik sta in het midden van de rechter wand. Kom je gezellig even langs? Graag tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.