Zoeken in deze blog

dinsdag 10 maart 2015

Nieuws over de Blendabilities




Jullie weten hoe enthousiast ik ben over de Stampin' Blendabilities! Vanwege kwaliteitsredenen heeft SU vorige week de levering van Blendabilities tijdelijk stopgezet, zoals ik al meldde.
Vandaag is helaas bekend gemaakt dat de Blendabilities definitief niet meer verkrijgbaar zullen zijn. Persoonlijk vind ik dit echt SU-perjammer!
De Blendabilities die de afgelopen periode via Attelyootje geleverd zijn, zijn door jou en mij samen gecontroleerd en bij een onvoldoende kwaliteit retour gestuurd. Koester en gebruik deze markers vooral want ze zijn uniek en niet meer verkrijgbaar!
Alhoewel ik het heel vervelend vind, heb ik ook begrip voor de beslissing van Stampin' Up! Het bedrijf wil alleen de allerbeste producten verkopen en als een fabrikant geen topkwaliteit producten kan leveren, dan moet SU een beslissing nemen, ook als dat een minder leuke is!
Mocht je vragen hebben over de Blendabilities, laat het me dan weten. Ik help je graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.