Zoeken in deze blog

zaterdag 25 april 2015



Vandaag heb ik een heel leuke en vooral gezellige demo-dag gehad in Drimmelen. Gezellige mensen namen deel aan de make and take, waren bijzonder enthousiast over deze kaart en de Stampin Up artikelen. Heb weer veel leuks kunnen leren aan leergierige mensen. Dames: bedankt vor jullie gezelligheid, ik heb genoten! Volgende keer weer?

Link Retired List (ge-update versie):
Hier zal ik ook de link zetten naar de actuele lijst van de Retired List. Klik hier als je hem wilt zien.

Verzamelbestelling:
A.s.maandag doe ik een verzamelbestelling, die van jou kan er nog bij. Stuur je wensen aan attelyootje@gmail.com. Graag je bestelling voorzien van je gewenste artikelnummer(s) en bedrag.
Je kunt via het boodschappenwagentje in de linker kolom ook in mijn webwinkel rondneuzen, dan heb je er meteen afbeeldingen bij. Ga ook eens langs in de afdeling Clearence Rack, daar staan nog veel meer artikelen laag geprijsd in.

Nieuwe catalogus 2 juni a.s.:
Nog iets meer dan een maand, dan verschijnt de nieuwe catalogus. Wil je ook eentje in je bezit krijgen, mail dan je naam, adresgegevens en "NIEUWE CATALOGUS SVP" naar attelyootje@gmail.com.


N.B.: mocht de link niet bij je werken, laat het me even weten via een mail dan stuur ik je het bestand graag als bijlage toe.


1 opmerking:

  1. Hoi Yolanda,

    Wil je voor mij ook de nieuwe catalogus erbij doen?
    En je linken doen het niet hoor
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.