Zoeken in deze blog

dinsdag 5 mei 2015

Spannend...

Whoohooo....

Vannacht ben ik opgebleven om de eerste bestelling uit de nieuwe catalogus te doen. Het was even doorzetten want dat wilde iedere demonstratrice in de wereld natuurlijk. Uiteindelijk was het zover.

Over een paar dagen hoop ik een stapel catalogussen hier te hebben. De voorkant ziet er leuk uit! Alles weer in een nieuw jasje gestoken, zodat we weer alles willen bestellen natuurlijk. Een kleine greep uit het nieuwe assortiment gaat hopelijk eind van deze week bij mij komen zodat ik er lekker mee kan spelen, voordat de catalogus LIVE gaat op internet en klanten (en wij!) helemaal los kunnen gaan.


Wil je zo'n catalogus ontvangen stuur me dan even een berichtje via attelyootje@gmail.com

De catalogus kost via mij onveranderd € 3,50 excl. verzendkosten. Voor gastvrouwen gratis!


LET OP:
Ik ga loten: aan 25 mensen die een exemplaar bij thuis komen ophalen geef ik de catalogus kado. Is dat leuk, of is dat leuk? Daar moet je dan wel nog iets extra's voor doen:
Stuur een email om je hiervoor aan te melden, er wordt geloot en we spreken samen af wanneer je hem komt halen.

Hebben jullie al de nieuwe kleurtjes voorbij zien komen? Oei wat zijn ze mooi! Helemaal goed te combineren met de kleuren die vorig jaar nieuw kwamen!


De namen zijn ook erg smakelijk gekozen:
Mint Macaron
Tip Top Taupe
Watermelon Wonder
Cucumber Crush
Delightful Dijon

Krijg je ook zo'n zin in al dat nieuws?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.