Zoeken in deze blog

vrijdag 12 juni 2015

Bloghop Stampin' Up! Creative Support Team - Gift Bag Punch Board



Welkom bij de eerste bloghop van het officiële Creative Support Team van Stampin’ Up!

In dit team zijn onafhankelijke Stampin’ Up! demonstratrices vertegenwoordigd die Stampin’ Up! creatief ondersteunen en projecten maken die door Stampin’ Up! gebruikt worden voor publicaties in tijdschriften, tijdens beurzen en voor allerhande andere promotionele activiteiten.

We heten niet voor niets het Creative Support Team en zien het als onze taak om alle liefhebbers van Stampin’ Up! te voorzien van creatieve inspiratie. Vandaag doen we dit door middel van een bloghop. Doe je ook gezellig mee?

Alle teamleden zijn aan de slag gegaan met het nieuwe Gift Bag Punch Board (€ 23,00 / art. 135862 / pagina 150 in de catalogus) en we laten jullie de diverse mogelijkheden van dit multifunctionele punch board zien.


Toen ik aan deze uitdaging begon (ik doe voor het eerst mee aan een bloghop) dacht ik: Wat maak je anders, dan het gebruikelijke cadeautasje met het Gift Bag Punch Board?". Tijdens het zoeken in mijn kasten kwam ik een kunststof cassette tegen die ik laatst kreeg van een klant, met de vraag om dat eens om te zetten als doosje voor kaarten. Dáár ging het lichtje aan. Ik had kortgeleden nog een beschrijving gezien, dus het is niet nieuw en niet een eigen origineel idee. Ik vond het bij de Australische LibbyStampz, en zij had het weer van de Engelse Linda Parker. Zo gaat dat: je neemt een idee over om daarna je eigen draai aan iets te geven. Ik zeg altijd: "alles is al een keer gedaan", zo ook dit doosje. 


De basis van het doosje maakte ik van Mosterdgeel papier, bekleed met stukjes Bohemian DSP. Gave kleurencombi vind ik het. 
De banner die over het doosje loopt, maakte ik met behulp van de nieuwe Banner Triple Punch. Vond het nog wat kaal en heb met de stempelset Bohemian Borders een strip met Versamark gestempeld, en ge-heat-ëmbost met wit embossingpoeder. 















Ben al gek op mosterd sinds ik één jaar was: de twee veel jongere broers van mijn moeder leerden mij ermee lopen. Hilarisch! Op één van de films van vroeger (echt: 56 jaar geleden!) heeft mijn moeder het vastgelegd. 

Voor het pluimpje (tassel) gebruikte ik Whisper White Baker's Twine. Ik wilde dat met een ringetje bevestigen, dan bungelt het zo leuk. Maar.... nergens één ringetje hier in huis te vinden. Dan maar naar de Blokker, daar was een leuk kindersetje waaruit ik ook het hartje nam. Samen bungelen ze gezellig. 


Als het goed is kwam je hier via het blog van Mariska van der Linde, om verder te hoppen, volg je de buttons en ga je nu door naar het blog van José Hoogeveen.




 

Onderweg verdwaald? Geen paniek!

 Hieronder tref je de links aan naar de blogs van alle teamleden!

Veel plezier!



14 opmerkingen:

  1. Erg leuk om te zien dat je het Punch Board ook op een andere manier kunt gebruiken. Super mooi doosje.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf doosje Yo! Super leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk doosje, yolan! Ik ga gelijk eens de blogs van deze dames kijken! Gr san :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk, ook ik ben voor geel gegaan zo vrolijk. En dit designpapie staat er weer super bij. Die tassel is ook zo'n gaaf detail. super leuk gedaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gedaan Yolanda! En dat papier, ik vind het een uitdaging, maar wel supermooi! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig doosje Yolan! Wat gezellig toch, zo'n bloghop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi model doosje. Leuk om te zien dat jullie allemaal weer iets anders doen met het punch board.
    Dat witte randje over de klep geeft het net even wat extra. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Yolanda! Hoe heb je dat kleppie nu weer gemaakt??? Groeten Miranda www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke creatie toch weer.....leuk gedaan Yolanda.

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er weer toppie uit Yolan zeker ook met dat kwastje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is leuk en echt wat anders. Top om te zien. Nu nog uitvogelen hoe je dit gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.