Zoeken in deze blog

maandag 13 juli 2015

Bellenblaasverpakking

Een tijdje geleden vond ik deze grappige bellenblaastubes. Aangezien ze nog ongebruikt in de kast stonden en ik een uitdaging voor een RAK nodig had, maakte ik een passende verpakking.
De basis is Melon Mambo Cardstock met bewerkt (het dunne) Whisper White papier. Hierop stempelde ik in 3 kleuren afwisselend met Melon Mambo, Daffodil Delight en Bermuda Bay op kleine strookjes papier die ik nog had liggen en die perfect passend waren. Wat een toeval! Het piepkleine stempeltje komt uit de set "Sheltering Tree" - de kleine stippeltjes verbeelden de zeepbellen.
Bovenop de verpakking zit een vlindertje, gestempeld en geponst, de afbeelding komt  uit de de prachtige set "Butterfly Basics".
Om het doosje te sluiten zit er een stukje Whisper White Twine omheen wat aan de voorkant is geknoopt met een tekstlabel. De tekst komt uit de prachtige set Garden in Bloom.


Gebruikt:

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.