Zoeken in deze blog

maandag 20 juli 2015

Kennen jullie deze nog, nog, nog, nog,.....?



Een vouwmapje, we maakten ze vroeger in onze jeugd: een vouwspelletje voor jongens én meisjes,  met daarin cijfers met bijbehorende kreten. Iemand mocht het aantal keren open en dichtvouwen noemen en dan een getal uit het open mapje kiezen. Binnenin stond dan een kort lief zinnetje als "Ik vind je leuk", of "Wat ben je knap", maar ook "Ik wil een kusje".

Bij het zien van dit projectje, wat ik zag op een blog van mijn Duitse collega Stempelmami, moest ik aan mijn jeugd terugdenken, en wilde het ook maken. Er staat een duidelijke beschrijving op haar blog.
Het gebruikte papier is DSP, iets dikker dan het vouwpapier wat we vroeger gebruikten, het was soms even nadenken hóe de stijfheid van het papier op te lossen, maar - eenmaal dat door - dan volgen de andere delen ook.
Op stukjes Whisper White stempelde ik kleine lieve zinnetjes uit verschillende stempelsets en versierde de hoeken van het stukje papier met bloemetjes. Verder bloemetjes geponst uit cardstock en die als accent op de gevouwen hoeken geplakt en versierd met een Rhinestone. Het prachtig nieuwe (en o zo zacht aanvoelende) Dotted Lace Trim maakt het geheel af.
In het pakje kan een aardigheidje of een lekkertje gedaan worden om zo een leuk kadootje te kunnen geven aan iemand die je leuk of knap vindt, of waarvan je een kusje wilt bietsen.


Gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.