Zoeken in deze blog

maandag 16 november 2015

Brussel 2015 - First OnStage!

 First OnStage in Brussel 2015 is alweer ten einde. Het zijn fijne dagen geweest, waar ik met een warm gevoel aan terugdenk. Het was supergaaf om met zoveel gelijkgestemden er te zijn, maar ik ben ook erg blij weer thuis te zijn, met nieuwe ideeën en nieuwe plannen.

De eerste dag begon de autoreis erheen. ’s Middags konden we na ontvangst van een tas vol met leuke goodies, in de zaal plaatsnemen voor de eerste lezingen, presentaties en kennismaking met de nieuwe catalogus. Wat een hoop moois is er op komst! Helaas mag ik daar nog niets over verklappen. Ook het swappen was begonnen. Daarvoor heb ik veel inspiratie terug ontvangen, al dan niet voorzien van lekkers. Wel weer slecht voor de lijn… maar ja, een bolle lijn is ook een lijn!

’s Avonds was er voor de groep demonstratrices die de titel Silver Elite of hoger hebben, een boottocht georganiseerd. Daar met de bus aangekomen werden we verwelkomd met een heerlijk drankje. De hele avond werden we tijdens de vaartocht voorzien van gezellige muziek maar ook van heerlijke hapjes. Nu lust ik bijna alles, dat kwam mooi uit! 





We werden getrakteerd op een prachtig cadeau: een travel wallet. Dat komt alweer mooi uit want volgend jaar hoop ik een reis te maken naar Amerika samen met mijn Stampin’ Up!-vriendinnen. Wij kennen elkaar eigenlijk al vanaf de eerste minuut, we hebben het altijd gezellig en geven elkaar steun in moeilijke tijden. En… we maken samen reizen. Dat is goud waard!




Na afloop van het feestje werd er nog een cadeau uitgedeeld: een workshop wallet. Compleet voorzien van embellishments, heel handig te gebruiken tijdens een workshop.



 De volgende morgen zaten we weer in de zaal. Het was tijd voor de verschillende erkenningen. Voor omzet, teamopbouw, leiderschap werden veel mensen in de spotlight gezet. Wat een feest! Zelf mocht ik twee keer naar het podium. Nou sta ik niet zo graag in de spotlight dus ik liep veel te snel voor een goede foto daarvan. Dan maar eentje vanaf het loeigrote scherm...



Heb voor aan mijn “ambtsketting” twee mooie pins erbij gekregen.

In de middag konden we verschillende Product Spotlights (presentatie van de nieuwste artikelgroepen) bezoeken maar ook deelnemen aan de workshops daarvan. Het werken met nieuwste materialen is zó leuk!
Daarnaast was het ook een hal waarin leuke fotoshoots gedaan werden. 


 Tijdens de sessies in de grote zaal waren er Prize Patrols, je weet wel: dat met het tromgeroffel aangekondigde moment waarop je een gratis NIEUW artikel kan winnen.
In één van die Prize Patrols won ik een geweldig leuke stempelset, zou graag hem willen laten zien, maar ook helaas… daar moet ik nog even mee wachten tot na 4 januari. Maar wat ik wel mag doen is voorbeelden ermee laten zien, dus houd mijn blog in de gaten (http://attelyootje.blogspot.com)

De laatste dag, zaterdag, was een dag om te beginnen met een indrukwekkende minuut stilte in de zaal in verband met de gebeurtenissen in Parijs.


Na de middagtraining reden we huiswaarts, in het donker, door de regen. Het maakte het allemaal wat verdrietig, maar we hadden genoeg gespreksstof, daardoor duurde de reis niet heel lang.

Ik ben weer een ervaring rijker! En wat voor één…


STAMPIN’ UP! – THANK YOU SO MUCH!


2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.