Zoeken in deze blog

zondag 19 februari 2017

Stamp Impressions Bloghop - Happy Birthday



Hi, welcome to the bloghop from Stamp Impressions - the montly journey through several countries of Stampin' Up!
Today the subject is Happy Birthday.

If you want to read further in your own language, please use the translation-button on your device.

Je bent hier gekomen via Sigrid, wat een mooie bijdrage heeft zij weer gemaakt!


Voor een verjaardag kun je kaarten versturen, maar het is ook fijn om een door jezelf gemaakt pakketje kaarten te geven, in een leuke verpakking.
Ik ben gek op de bloemenset "Oh, So Succulent", je hebt er vast al veel van voorbij zien komen. Er is ook gaaf Designer Series Paper van. En omdat ik het altijd weer jammer vind om dat aan te snijden (stomme tic) bestempelde ik een vel achtergrondpapier naar voorbeeld van één van die vellen, door dat vol te stempelen met verschillende afbeeldingen en kleurtjes. Nou, daar was ik nog wel even mee bezig.... Maar het is gelukt! Kijk en vergelijk. Zoek de verschillen...: 



Toen kwam ik toe aan het in stukken snijden, dat deed bijna "zeer", maar ja: wie ergens aan begint moet ook verder gaan is mij geleerd. En soms moet je dan door een zure appel heen bijten.


En zo kwamen er 9 delen voor 9 kaarten uit het A4, de kaarten zijn opgesierd met bloemen die gestanst zijn met de bijbehorende Thinlits-set. Veel van de bloemen zijn ook nog eens bestempeld, dat maakt het pas echt grappig. 


De set kan ook in drieën verdeeld worden om zodoende 3 sets op voorraad te hebben liggen, maar ik ken iemand die heel graag zelfgemaakte kaarten verzendt, dus dat komt mooi van pas voor haar verjaardag.
Ik zeg alvast: HAPPY BIRTHDAY...





 

En dat.... zette ik op het doosje wat ik er bij maakte. Hierbij maakte ik gebruik van de Simply Scored. Een superhandige tool om perfecte rillijnen te maken. Het deksel maakte ik een fractie ruimer door een strookje cardstock tegen de zijkant te houden en dan te rillen. 

Hopelijk ben ik in de gelegenheid om binnenkort weer gauw wat te laten zien. Misschien moeten jullie het even zonder mij stellen: op het moment dat je dit leest, ben ik nog maar pas geopereerd aan een nieuwe heup. Je begrijpt het al... Ik houd niet zo van vooruit werken dus... wacht maar lekker af tot er weer wat verschijnt. Houd mijn blog maar in de gaten want begin maart, ja dat moet toch wel lukken, heb ik wat te vieren.

Als je op haar naam klikt hiernaast of op het blokje NEXT. kun je verder hoppen naar Manuela, ook van haar weer een bijzondere bijdrage!

Hopelijk tot gauw, en in goede gezondheid. 


  


Product Overzicht

Stampin' Scrub
[126200]
€ 21,00
Stampin' Mist
[102394]
€ 5,50
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Simply Scored
[122334]
€ 36,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50

7 opmerkingen:

  1. Clever idea to use the paper.
    Thanks for the instruction :)
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great idea. Thanks for showing. Need to keep that in mind for myself.
    Groetjes, Babs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So beutiful your box with the flower on it and the one-sheet-wonder cards...a wonderful idea!
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een SUpermooie set is dat zeg.............toch ook maar bestellen denk ik....Beterschap met je nieuwe heup....ik zit daar ook tegen aan te hikken........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good idea! Succulents are really great!! Lg Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaarten heb je gemaakt Yolan. En dat doosje is ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.