Zoeken in deze blog

maandag 17 april 2017

Stampin' Up! Retiring Products tip en nieuwtjes

Hoihoi, wat gaat de tijd snel he? Zeker als je plezier hebt! En dat hebben we hier.










Er is een nieuwtje te delen uit ons leven: we gaan verhuizen! Niet in paniek raken hoor, we gaan niet zo ver weg! Dat betekent wel, dat er veel in en om huis moet gebeuren. Al kan ik lichamelijk nog niet zo veel werk verzetten als ik wel zou willen, ik houd me vooral bezig met administratieve dingen die moeten gebeuren, zodat mijn man de handen vrij heeft om die te gebruiken. Gelukkig hebben we hulp van onze kinderen. Sjouw en tilwerk, behang stomen, schilderwerk, vloeren, het moet allemaal gebeuren. Maar als het dan klaar is... eind mei gaan we over! Duurt nog even dus. Maar de tijd gaat snel toch?


Vanaf dinsdag ga ik het op mijn vaste werk weer zoetjesaan proberen. Was er ook wel weer aan toe: het lopen gaat me steeds beter af, al blijven lange stukken zonder kruk toch nog wel lastig, dus ook nog geen autorijden, vooral nu mijn andere heup/lies opspeelt. Die komt ook nog een keer aan de beurt maar moet toch nog een poosje wachten tot de geopereerde heup volledig hersteld is, dat duurt nog zeker een paar maanden. De dagen tijdens OnStage waren voor mij een goede test! En ik ben erg blij dat ik er geweest ben. Geen beurs, maar voor mij een heus verwenweekend! En dat mag!

In de tussentijd probeer ik tijd vrij te maken om met mijn hobby bezig te zijn natuurlijk. De mannenkaarten hierboven heb ik voor mijn jarige zoon en schoonzoon gemaakt. Ook af en toe eens kijken in de webshop om te zien hoe hard het gaat met de Retiring Products. En ik kan je vertellen: het gáát hard! Sommige producten waren al met een dag uitverkocht. Zoek je nog specifieke artikelen/producten vraag er gerust naar.
Ik las op een blog van een populaire Amerikaanse demonstratrice een tip die ik zelf ook nogal eens toepas:
het is mogelijk om te sorteren als je in een bepaalde groep winkelt/zoekt. Die wil ik met jullie delen:

Het veld bij de pijl klik je aan en dan selecteer je de gewenste zoekfunctie. Bijvoorbeeld in dit geval de prijs van laag naar hoog. Zo zie je meteen of er nog aantrekkelijke koopjes voor je bij zitten :-)

De bundelaanbiedingen in de huidige catalogus gaan vervallen in de nieuwe, dan komen er weer andere bundelsamenstellingen. Een aantal blijven, een aantal verdwijnen. Kijk dus nog eens in de sectie Retiring Bundles, zo kun je met het huidige voordeel nog je gewenste bundel aanschaffen. Op = op!

Staat je gewenste artikel niet meer in de webshop vermeld, dan is deze waarschijnlijk al verdwenen.... Vraag mij er gerust naar, wellicht kan ik je nog helpen. Na 1 juni mag ik mijn eigen artikelen/producten ook verkopen en ik kan je zeggen: ik heb veel!! Te zijner tijd komt alles op mijn pagina "Scherp Geprijsd" te staan. En naar de beurzen neem ik weer veel mee. Even een afspraak maken is zo gebeurd, dan kun je ook bij mij thuis snuffelen na 1 juni. Het adres volgt uiteraard. Op is op, en weg is pech!


In mei ga ik de nieuwe catalogussen verzenden aan mijn trouwe klanten. Wil je ervan verzekerd zijn er eentje te ontvangen, stuur dan svp een email naar attelyootje@gmail.com. Vermeld naam, adres, postcode en woonplaats. Voorzien van een aardigheidje ontvang je hem zo spoedig mogelijk van mij. Gratis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.