Zoeken in deze blog

dinsdag 8 augustus 2017

Carols of Christmas - Early release



Vorige maand nog als extra stempelset bij je startpakket, volgende maand in de nieuwe najaarscatalogus, maar.... NU (deze maand!) kun je deze leuke kerst-stempelset al bestellen! Hoe leuk is dat?

De stansset vormt hierbij een mooie aanvulling op de leuke stempels en samen zijn ze als bundel te bestellen met 10% korting voor € 54,00

HIER kun je de flyer van de artikelen bekijken.
Of ga naar MIJN WEBSHOP waar je ook de artikelen meteen kunt bestellen.

TH_Sample-2_Carols_Xmas



TH_Sample-3_Carols_Xmas



TH_Sample-4_Carols_Xmas



TH_Sample-5_Carols_Xmas


TH_Sample-1_Carols_Xmas

De stempelsets zijn ook in het Frans of Duits verkrijgbaar, de flyer hiervan kun je natuurlijk bij mij opvragen.

Wil je de set bestellen om alvast aan je kerstkaarten te gaan beginnen dan kan dat via mij.
Mijn mailadres is attelyootje@gmail.com.


TIP: Wil je in de webshop bestellen (verzendkosten € 5,95) en heb je geen creditcard, overweeg dan eens een Prepaid Creditcard aan te schaffen. Het werkt net als een prepaid telefoonkaart. Je kunt het voor een laag tarief een tijdje proberen. Vind je het niks, dan zet je er gewoon geen bedrag meer op. Je verzending producten is dan in ieder geval verzekerd verzonden. EN... direct naar je eigen adres.
Meer weten? Mail mij: attelyootje@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.