Zoeken in deze blog

vrijdag 26 januari 2018

VERHUISBERICHT VAN BLOG NAAR WEBSITE

Gerelateerde afbeelding

Hoihoi!

Ben erg blij dat ik dit verhuisbericht met jullie kan delen: 

mijn blog is vanaf vandaag verhuisd naar een heuse website:
 

Voortaan kun je mijn website www.attelyootje.nl bezoeken, 
voor nieuws,
blogberichten volgen,
agenda bekijken,
inschrijven voor workshops e.d.,
koopjesjagen (retired artikelen),
en nog veel meer.
Natuurlijk kun je, zoals je al gewend was,
naar mijn Stampin' Up!-webwinkel doorklikken.

Aan wie mij "volgt via een emailbericht", wil ik vragen om je als volger opnieuw aan te melden bij mijn website, zodat je op de hoogte blijft zodra er een nieuw bericht is geplaatst.

Vul in de rechter zijbalk het kopje "volgen via e-mail" jouw emailadres in
en vervolgens druk je op "abonneren". 

Dit abonnement is geheel gratis! ;-)
Onder alle (ook nieuwe!) aanmelders verloot ik een klein prijsje.

P.S.: mocht je onverhoopt problemen ondervinden, laat het mij even weten via email of telefoon

3 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.