Zoeken in deze blog

maandag 25 februari 2013

Verjaardagsvlinders

Voor mijn vriendin Linda maakte ik deze reuzenlabel voor haar verjaardag. Het is erg leuk om deze techniek te doen.
Maskertape in repen snijden en die in een schuin patroon over de kaart plakken. Vervolgens verschillende kleuren inkt over de witte gedeelten van de kaart sponzen. Niet bang zijn, gewoon doorgaan. De stripjes verwijderen en de andere richting op plakken en weer sponzen. Na verwijderen van de stripjes heb je een achtergrond als deze over. Een achtergrondstempel erover, vlinders (Stamp Camp) stempelen in 2 kleuren, uitknippen en opplakken. De teksten wilde ik verwerken en zag het restpapier van de vlinders waaruit ik grofweg de vlinders had geknipt. Dit vormde precies een goede hoek voor de tekst die ik afgedrukt heb in een afstekende kleur. Na uitknippen opgeplakt tussen de vlinders (eigenlijk weer "op hun plekje terug"). Randen gesponst met oranje.
Omdat de kaart te ruim viel voor de kaart heb ik het raster terug laten om aan de zijkant van de label door uit een restje papier nog een strookje te ponsen. Wolletjes erdoor en de kaart is af.

Laat gerust een reactie achter, ik vind het altijd erg leuk om te lezen wat jullie van mijn werk vinden.
Groetjes, Yolanda


2 opmerkingen:

  1. Linda boft maar met zo'n leuke label. Leuk dat je de techniek erzo bij beschrijft.
    Liefs Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke techniek! En bijzonder leuk label! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.