Zoeken in deze blog

donderdag 2 mei 2013

Vrije vogel


Vandaag ben ik heerlijk op mijn gemak bezig geweest aan deze kaart. Helemaal mijn ding.
De achtergrond van de kaart (kleur papier Soft Suede) een aantal malen gestempeld met dezelfde kleur inkt zodat de kaart vol is. De witte strip bestempeld met Crumb Cake en de kruidentak en de lange randen bewerkt met een schaar om een "distressed" rand te geven. De roze achtergrondstrook door de Big Shot machine gehaald in een embossingfolder, de opliggende delen bewerkt met een sponsje Soft Suede inkt, ook de scheurranden extra aangezet met het sponsje. Om te weten waar ik moest scheuren heb ik op de achterzijde heel lichtjes de kaderstempel gestempeld: mijn referentiekader :-) Dit met Dimensionals opgeplakt zodat het al wat diepte krijgt.
Het kader gestempeld met Early Espressro op Whisper White papier, uitgeknipt, afgeplakt met maskertape en daarin de kruidentakken gestempeld met Pink Pirouette, Crumb Cake en Old Olive. Hier overheen het (op een apart stukje papier gestempeld met Early Espresso) label geplaatst, met een Dimensional. De vlinders gestempeld met Crumb Cake en Pink Pirouette, daarna de randjes nog gesponst. De rug van de vogel met Old Olive beïnkt, de kop, borst en buik met Soft Suede en ook een klein gedeelte van de borst met Pink Pirouette. Het is eventjes een precisiewerkje, maar dan heb je ook wat.... Even de vogel beademen dan komen de kleuren tot leven om af te drukken. Uitgeknipt met een klein wit randje en opgeplakt met Dimensionals. De vogel heeft een Rhinestone op zijn oog gekregen, evenals het lijfje van de vlinder.
Alle stempels komen uit de set Papaya Collage, een heerlijke, diverse set om mee te werken.

4 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.