Zoeken in deze blog

zondag 23 februari 2014

Tag Topper doosje

Tsjonge, heb de smaak weer te pakken. Om te stempelen, maar bij het zien van dit plaatje krijg ik ook best wel trek LOL. Er past precies een mini-Toblerone in.

Eveline, een SU-collega van mij, liet afgelopen week een patroon zien voor dit doosje. Ik vond het zó schattig dat ik het namaakte. Hierbij maakte ik gebruik van de nieuwe Tag Topper Punch, een veelzijdige pons zoals je ziet.
Basispapier is Tempting Turquoise. De achtergrondpapier stempelde ik zelf met de kleuren Island Indigo, Tempting Turquoise en Gumball Green. Ook de stempelset "Sentimenten" gebruikte ik voor een tekst.

SUper bedankt voor het delen van je patroon Eveline!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig en Mmmm ook lekker uit
    Hoi Jolanda heb me kaart met uilenpons op me blog staanhttp://creatiesmarian-creatiesmarian.blogspot.nl/2014/03/stamping-up-party-gehad.html
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.