Zoeken in deze blog

maandag 23 maart 2015

Laatste en extra! bestelmogelijkheid voor Sale-a-Bration 2015

A.s. zaterdag sta ik op de Crea- en Hobbymarkt in De Lockhorst te Sliedrecht. 3 dagen daarna is alweer het einde van de Sale-a-Bration 2015.
Heb je nog iets op je verlanglijstje staan en nog niet geprofiteerd van de gratis cadeau's die je kunt uitzoeken bij Stampin' Up! ? Of juist wel en is je lijstje toch nog gevuld?
Daarom doe ik net na de Creamarkt op maandag 30 maart nog een extra! verzamelbestelling. Wil je mee profiteren van deze waanzinnige actie dan ontvang ik graag je mail met je wensen, uiterlijk zondagmiddag 16.00 uur. Je betaling moet dan wel uiterlijk maandagmiddag 30 maart binnen zijn.
Mail je vragen/bestelling naar attelyootje@gmail.com. We komen er samen wel uit.


Maar.... er is nóg een mogelijkheid om je verlanglijstje om te zetten in echte artikelen. Word nog in deze periode demonstratrice en "JOIN" mijn team, er is voldoende plaats en je bent van harte welkom. Je mag zelf je eigen startpakket samenstellen, waarvoor je in plaats van € 175,= maar slechts € 129,= betaalt. En natuurlijk mag je ook hierbij Sale-a-Bration cadeau's uitzoeken. 
Optie1: een prachtige kit uit de jaarcatalogus
of optie 2: 2 willekeurige cadeau's uit de SAB-actie

Hoe leuk is dat! Hieronder staan de mogelijkheden. 
Mail mij voor de mogelijkheden via attelyootje@gmail.com




Wil je meer hierover weten mail dan naar attelyootje@gmail.com.
OF: kom gezellig even voor "Koffie en Kaart" op aanstaande vrijdag 27 maart, tussen 10.30 - 11.30 uur, waarbij je tijdens het maken van een gratis kaart vrijblijvend kunt informeren naar de mogelijkheden. Wel graag weet ik van tevoren of je komen wilt, dus geef je even op door een mail te sturen.
Tot vrijdag of zaterdag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.