Zoeken in deze blog

dinsdag 4 augustus 2015

Nieuwe najaarscatalogus is in aantocht....


Whoopwhoop, de nieuwe najaarscatalogus is bij mij gearriveerd. Ik heb al behoorlijk zitten snuffelen en ik moet zeggen: er komt steeds meer op mijn wensenlijstje te staan, dus zeg maar wensenlijst!
Vanaf 1 september tot 4 januari 2016 zijn de nieuwe producten verkrijgbaar. 
Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur dan een email naar attelyootje@gmail.com

Agenda
Binnenkort zijn er van die nieuwe artikelen al bij mij te bewonderen. Wil je ook meebeleven hoe dat nieuws van dichtbij eruit ziet? Zaterdag 22 augustus ben ik te bezoeken op een beurs in Barneveld (Hobbyfestival, let op niet op vrijdag!), dicht bij mijn vakantieadres.
Tijdens het weekend van 29 en 30 augustus kun je mij bezoeken op het Hobbyfestival in Berkel en Rodenrijs waar ik inmiddels een bekende verschijning ben, waar mensen mij graag bezoeken en naar mij vragen. Kom gezellig langs!
Zoals altijd geldt: weet je al wat je wilt bestellen, doe dat dan ruim anderhalve week tevoren zodat ik het mee kan nemen naar de beurs en je bespaart je verzendkosten. Twijfel je nog? Vraag mij dan tevoren of ik bepaalde artikelen kan meenemen, dan kun je jezelf overtuigen tijdens deze beurs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.