Zoeken in deze blog

vrijdag 9 december 2016

Carryover List - deze artikelen gaan mee naar 2017


Een lange blogpost deze keer. Geef niet op, maar pak er een bakje koffie of thee of iets anders warms bij. Maak het je gemakkelijk....:

De Carryover List, is een handig "dingetje": het is een lijst met alle najaarsartikelen die meegaan naar 2017, maar let op: zolang de voorraad strekt en na 3 januari geldt weer de normale prijs.
De najaarscatalogus 2016-2017 is geldig tot en met 3 januari, waarna de voorjaarscatalogus van start gaat.
Wil je weten welke artikelen doorgaan in de volgende ronde, dan kun je deze onderaan deze blogpost zien in het Product Overzicht.
Tip: twijfel je misschien over producten die een bundelvoordeel geven, bedenk dan dat ze straks alleen afzonderlijk verkocht worden, dus niet meer met het voordeel van 10%. De bundels staan zodoende niet in de lijst....
Heb je nog geen muizen in huis? Ze zijn zo grappig, te leuk om te laten liggen, ze zijn nu flink gezakt in prijs en straks niet meer verkrijgbaar!

Bestel nog snel: alles wat vóór 12 december 22:00 uur bij mij binnen is kan nog mee in een verzamelbestelling om vóór kerst binnen te zijn. En... je neemt misschien nog mooi een leuk voordeeltje mee. Er zitten leuke aanbiedingen bij, zonder eerst aan een minimumbedrag te hoeven voldoen.
Stuur je mail naar attelyootje@gmail.com en ik verzorg het met liefde voor je.

                                                                       o e p s .....
In mijn vorige bericht vergat ik de foto bij te voegen van de Candy Cane Holder. Mijn excuses en bedankt aan de oplettende mensen die mij hielpen door dit te melden. Heel fijn om even wat te horen.
Laat gerust een bericht achter als je iets leuk vindt, dat vind ik gezellig!

Hierbij dan de goedmaker:

Heb je zijn schoenen bekeken? Daarin zit een kneepje... Ik had een stukje papier wat mislukt was maar waarop ik nog net deze kerstman kon stempelen. Pas bij het inkleuren zat ik een rillijn die nog in het papier zat. Precíes pas op zijn schoenen. Wel heb je ooit....? Dit noemen we een "Happy Accident".


Op vrijdag 16 en zaterdag 17 december ben ik te vinden op de Kerstmarkt in het Makado Winkelcentrum in mijn woonplaats Alblasserdam. Ik wil je hierbij van harte uitnodigen langs te komen. Er zullen niet alleen kerstartikelen zijn maar je kunt ook bij mij alvast een blik werpen op wat nieuwe artikelen van het nieuwe seizoen.
Elk jaar is het een gezellige markt, met binnen en buiten kraampjes. In de omgeving is altijd een parkeerplekje te vinden.
Vrijdag 16 december 10:00 - 21:00 uur
Zaterdag 17 december 09:00 - 17:00 uur


Na de kerstmarkt neem ik een poosje rust, wat betreft koffie en kaart, workshops en parties. Het is even nodig om mijn lichaam rust te geven. In januari ga ik lekker weer met frisse zin door, die nieuwe kleurencombinaties helpen daar wel bij.
Echt stil gaan zitten kan ik niet, dan val ik maar in slaap. Tegen de tijd dat de feestdagen om zijn verschijnt de nieuwe agenda met workshops en Koffie en Kaart.

Natuurlijk ben je van harte welkom om je party met mij te boeken voor tijdens het komende kwartaal. Het is dan Sale-a-Bration tijd. Een heerlijke tijd, waarover je binnenkort wel meer zult gaan lezen. Veel nieuws, veel kadoos. Degenen die mij al wat langer kennen weten wat het betekent!
Ook is er tijdens deze periode een leuke actie om een voordeelpakket aan te schaffen. Ook hierover binnenkort meer.

Een dezer dagen ga ik de nieuwe voorjaarscatalogus aan diverse mensen verzenden. Wil je een exemplaar ontvangen, stuur dan simpelweg een email naar attelyootje@gmail.com .
Vermeld in de mail je naam en adresgegevens en ik zorg dat hij binnenkort ook bij jou ligt.
Bij de catalogus doe ik een Sale-a-Bration folder, zodat je alvast je favoriete kado kunt uitzoeken. Het zal moeilijk worden kan ik al verklappen!

Ik moet zeggen dat ik best weer zin heb in de nieuwe frisse kleurtjes! Jullie ook?
Zeker, eerst de feestdagen nog, zo gezellig met de kaarsjes en lichtjes aan.


Product Overzicht
Bell Punch
[141846]
€ 22,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.