Zoeken in deze blog

maandag 1 mei 2017

Eastern Palace Suite nu al bestelbaar, en nieuwe productvideo's

De nieuwe artikelen in de nieuwe catalogus zijn ingedeeld in Suites - een handige serie producten die matchen binnen een bepaald thema. Stempels, stansen, papier, noem het maar op. Prachtig! Hieronder alvast een paar video's om kennis te maken.
At Home With You - verdient onze bijzondere aandacht, zeker als je de catalogus in levende lijve leest... Weet jij wat ik bedoel?
Als demonstratrice kon ik al eerder in april kennismaken met heel veel nieuwe artikelen, in Amsterdam tijdens OnStage. Ik moet zeggen het was misschien even wennen, maar ik vind het toch een leuke uitdaging om weer nieuwe dingen ermee te gaan maken. Want ik kon natuurlijk al voor-orderen vanaf dat tijdstip. Ermee werken kan straks uitgebreid in mijn nieuwe workshopruimte in ons nieuwe huis, waar de aanpassingen naar onze wensen in volle gang zijn. Soms met wat tegenslag, maar dat hoort erbij. Houdt het leuk! 

------------------------

Daarnaast is er voor jullie als klanten ook al iets te voor-orderen: de Eastern Palace Suite komt in de nieuwe gids te staan, en jullie kunnen NU, al een maandje tevoren, profiteren van een bundel aanbieding, alleen geldig tijdens de maand mei, en voor de snelle beslissers is er een gratis extraatje bijgevoegd...
Er zijn twee bundels samengesteld die je kunt bestellen via mij: kijk maar eens naar deze flyer.



Wil je er graag eerst meer over weten, neem dat contact met mij op: mail naar attelyootje@gmail.com

----------------------------

En dan nu eerst eens naar de video's? 











Heb je de catalogus nog niet bij mij aangevraagd, stuur dan nog snel je email naar attelyootje@gmail.com. Na het zien van deze video's heb je vast blader-zin gekregen en wil je ook die catalogus zo gauw mogelijk in huis hebben. Een dezer dagen ga ik ze bestellen en wil ze zo gauw mogelijk verzenden.
Zet in de mail je naam, adres, woonplaats met postcode en hij komt z.s.m. naar je toe!
Heb je zelf al contact met een demonstratrice dan kun je de catalogus natuurlijk bij haar of hem aanvragen.

Tot gauw!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.