Zoeken in deze blog

woensdag 12 juli 2017

Happy Birthday op Glossy White Cardstock

Toen in april tijdens OnStage het nieuwe Glossy White Cardstock werd geïntroduceerd was ik meteen enthousiast!

Nu ik het in huis heb gehaald, kan ik er lekker mee spelenl. Nog niet alles geprobeerd natuurlijk, maar een klein begin heb ik gemaakt.

Om er weer wat in te komen vond ik een afbeelding op internet, beetje aangepast naar eigen idee. Hier gebruikte ik de stempelset "Happy Birthday Gorgeous" die ik aanvankelijk kocht vanwege de teksten. Daar ben ik nu eenmaal gek op. Teksten passen in het bannertje, waarvan een passende pons is...
Maar er zitten ook leuke bloemen in, goed te combineren met de takjes. Ook voor een feestkaart zitten er zelfs ballonnenstempels bij die op hun beurt weer combineren met de blallonnenpons. Echt, een breed te gebruiken set!


Voor de achtergrond heb ik het grootste Clearblock beïnkt met Powder Pink inkt en beneveld met een spray water uit de Stampin' Spritzer. Dit doe ik door niet te dichtbij te sprayen, je krijgt zo een mooie nevel over de inkt. Het papier erover heen gewerkt en laten drogen.
Ik vond de achtergrond eerst nog wat flets, dus stempelde ik nog wat spetters erbij, met dezelfde inkt.



De blaadjes aan de takjes heb ik nog even iets aangezet met een kwastje Aqua Painter. Zonder inkt, want in de lijntjes zat voldoende inkt voor een zachte tinkt tint. Daarna uitgeknipt. Dat was nog het meeste werk :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.