Zoeken in deze blog

zaterdag 19 augustus 2017

Stamp Impressions bloghop - SUmmer Breeze

stamp impressions 1

This part of the bloghop is in Dutch. If needed please use the Translate-button in de sidebar on the right.

Als het goed is ben je hier gekomen via Martina Maierbrugger 

Welkom weer bij onze maandelijkse internationale bloghop, met deze keer het onderwerp "SUmmer Breeze".

Als ik daaraan denk, komt mij een tropisch beeld voor ogen. Heerlijk blauwe luchten, turquoise zee, zandstrand, en natuurlijk een zacht zomerbriesje. Een lekker lui gevoel, even weg van alle drukte van alledag. 


Heerlijk om in de zon te genieten van een goede cocktail. Dat kan naar wens met alcohol, maar in de zon drink ik liever zelf wat fris, zoals bijvoorbeeld een lekker koude en verfrissende Lemonade met crushed ice. Pas in de avond kan ik genieten van zo'n heerlijke cocktail. En dan ook wel een frisse, met o.a. limoen erbij. Heerlijk! Hoe kouder, hoe beter de kleuren tot hun recht komen en lijken over te gaan in elkaar.



Dit effect heb ik proberen neer te zetten in deze drie overheerlijk uitziende cocktails, de SUmmer Breeze.
Krijg jij er ook zo'n trek van? Hebben we ook nog iets te smikkelen erbij?
Hoor je ook de ruisende golven aan het strand? En zie je de wervelende luchtstromen? Dat is genieten toch?






Ik hoop dat je het leuk vond wat ik heb gemaakt en zou het erg leuk vinden als je een opmerking onder dit bericht achterlaat, gezellig. Net of je even bij mij op de borrel komt. Ik zeg: Cheers!

Als je genoeg van deze heerlijk uitziende cocktails hebt gehad, kun je door hoppen naar de volgende deelnemer Manuela Geiswinkler en anders schenk ik graag nog een keertje voor je bij!

Product Overzicht
Stampin' Scrub
€ 21,00
Stampin' Mist
€ 5,50
Stampin' Trimmer
€ 36,00
Big Shot
€ 120,00
Sponge Daubers
€ 6,00

6 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.