Zoeken in deze blog

maandag 23 februari 2015

Aanvulling in maart: nieuwe SAB goodies!

Hoihoi,

Ik ben zo blij met Stampin' Up!.... de komende maand is de laatste alweer van de Sale-a-Bration periode. En wat doen ze? Er komen nieuwe kadoos bij die je kunt uitzoeken bij iedere 60 euro van je bestelling! Kijk hier maar eens:



 



















Wat een leuke keuzes kun je weer maken. Nu nog een prachtige set om in te kleuren met je Blendabilities. En ook geweldig bedrukt vellum, in grijstint (eentje maar...). Heel mooi om aan de achterzijde kleur op aan te brengen met Blendabilities, de alcoholstiften. Nóg een stempelset, met tekst! En ook je verzameling lint en knoopjes in de nieuwe jaarkleuren kun je aanvullen (oeps de kleuren zijn in het echt anders dan op de afbeelding, ik kreeg het niet mooier, sorry).
Ga naar mijn webshop om je winkelwagentje te vullen en zoek je eigen kado('s) uit. Afrekenen met je creditcard en het komt heel snel naar je toe.
Gewoon je bestelling opgeven via de mail (attelyootje@gmail.com) kan natuurlijk ook: op maandag 2 maart doe ik een verzamelbestelling.

Ik daag je uit voor het boeken van een party: boek je bij mij een party in maart dan krijg je van mij nog eens een extra kado. Of boek je bij mij een party in april of mei dan heb ik ook een verrassing voor je in petto.
Mail gewoon naar attelyootje@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.