Zoeken in deze blog

zondag 15 februari 2015

Valentijn



Gisteren was het Valentijn. Heb de hele dag op een Creamarkt gestaan in Nieuwerkerk a/d IJssel en erg gezellige, leuke vriendelijke mensen ontmoet.
De dag tevoren was ik druk bezig geweest met de voorbereidingen, o.a. kleine cadeautjes maken voor thuis en rondom. Er was een stukje papier over dat me uitdaagde om wat mee te maken en een luciferboekje schoot me te binnen. Vond het stukje papier te rood op de rode ondergrond, een zwarte mat gaf uitkomst. Het stripje onderaan bij het nietje vond ik ook te rood en het hartje bood uitkomst.
Zo was al snel een kleinigheidje met wat zoetigheid erin gemaakt.


Alle spulletjes hebben weer hun plekje gevonden thuis. Wil je weten welke materialen ik hiervoor gebruikte mail je me dan even? attelyootje@gmail.com

                                                                                                                                                                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.