Zoeken in deze blog

woensdag 11 februari 2015

WOENSDAG = Nieuwe Weekly Deals

Hoihoi,

Laatst vroeg iemand mij wat de Weekly Deals nu eigenlijk zijn. Dat wil ik graag uitleggen.
Elke Woensdag staan er nieuwe Weekaanbiedingen in de webshop. Deze gelden van Woensdag tot en met dinsdag de week erop. Daarna wisselt op Woensdag weer de Week.
Wil je graag een Weekly Deal bestellen, dan moet je dus voor maandag aan mij doorgeven wat je keuze is, ik bestel het graag voor je mee. Ik bereken normale verzendkosten, wil je het bij mij ophalen dan mag dat natuurlijk ook.

Deze week zijn het de volgende:


Heb je dat gezien? Het Magnetic Platform voor je Big Shot staat erbij! Gaaf! 
Mail gerust naar attelyootje@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.