Zoeken in deze blog

zondag 12 april 2015

Cadeaukaart-setje

Voor een jarige collega op mijn werk, maakte ik laatst dit leuke setje waarin een cadeaukaart achter de flap gestoken kan worden. Voor de omslag heb ik o.a. gebruik gemaakt van de leuke Thinlits Die Mini Treat Bag. Oh, maar ik heb nog veel meer gebruikt, kijk maar eens hieronder wat dat allemaal was. Dat is het leuke als je demonstratrice bent zoals ik, of het nu als demonstratrice is of als hobby-demonstratrice: je mag bestellen voor anderen maar ook voor jezelf en dat tegen bijna inkoopprijs! Wil je weten hoe dat allemaal in elkaar steekt mail dan eens naar attelyootje@gmail.com en we maken een afspraak zodat ik je alle ins en outs kan vertellen over Stampin' Up!®. Zodat er ook voor jou voordelen te behalen zijn bij je aanschaf van deze prachtige producten.


Ik ben gek op ponsen: alleen het geluid al van het doorknippen van het papier, heerlijk! Eigenlijk zijn het gewone maar toch bijzondere scharen: ze knippen een vorm. Perfect!
De Owl Builder punch gebruikte alleen maar voor de hartjes: uit een restje glitterpapier wat ik aanstipte met de Blendabilities om ze kleur te geven. Helaas zijn de stiften niet meer verkrijgbaar maar aankleuren kan ook voorzichtig met je normale markers.
Je kunt het niet zien omdat het aan de binnenkant van de kaart zit verstopt, maar de Word Window punch is ideaal om een spleet te maken voor een cadeaukaart. Gelijk mooi verstopt en toch duidelijk aanwezig.
Voor het label HOORAY gebruikte ik de Duo Ticket punch. Paste niet helemaal in de breedte, maar dat is eenvoudig op te lossen door de label even terug te stoppen met behulp van een post-it-je.
Ten slotte maakte ik de rood-wit gestreeptje strook tot een banner ben een Hexagon punch. 
LEUK-LEUK-LEUK.

ingekleurd met Blendabilities (* niet meer verkrijgbaar helaas)
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.