Zoeken in deze blog

maandag 20 april 2015

Goodbyes... bijna tijd om afscheid te nemen


Ja, je leest het goed: het is bijna tijd om afscheid te nemen. Aan het einde van de looptijd van de huidige jaarcatalogus (nog tot 2 juni, want dan komt de nieuwe uit) moet er plaats gemaakt worden voor alle nieuwe artikelen, die het komende jaar verkrijgbaar zullen zijn. Een aantal zal blijven maar van een ander deel moeten we afscheid nemen. Die artikelen heten dan "retired" en zullen na deze periode niet meer nieuw verkrijgbaar zijn.
Helaas: voor sommige artikelen te vroeg, want wie wilde ze nou niet hebben? Vanaf morgen komt de Retired List uit: een lijst waarop al die artikelen staan die uit de catalogus zullen verdwijnen. Soms voor de volle prijs, soms voor behoorlijk minder dan de oorspronkelijke prijs.

Wil je nog je slag slaan, mail dan snel je bestelling naar attelyootje@gmail.com of bestel ze snel en gemakkelijk in mijn webshop, klik HIER om naar mijn webshop te gaan. Ik doe na het komende weekend een verzamelbestelling maar let op: op = op en echt: weg = pech! Er zijn meer kapers op de kust.
Echter, wil je echt niet zo lang wachten en wat meer zekerheid op je product(en) mail mij dan je lijst met artikelen, zodat ik je bestelling al eerder verwerk. Zet er dan wel bij dat je niet wilt wachten op de verzameldatum.

Houd mijn blog, facebook en nieuwsflits (snelle nieuwsbrief) in de gaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.