Zoeken in deze blog

woensdag 1 april 2015

Nog zo'n 8 weken te gaan... nu nieuwe Weekly Deals

Binnenkort zal de huidige Jaarcatalogus gaan verdwijnen. Bij het overhandigen zeg ik altijd: het is een ideale bron van inspiratie, dus laat hem niet uit je huis verdwijnen. Ook nu niet, er komt zelfs iets moois bij: de nieuwe catalogus. Het duurt nog even, ik weet het, maar…

Afgelopen jaar heeft men besloten dat de nieuwe catalogus wereldwijd tegelijkertijd wordt gelanceerd, en wel vanaf 2 juni a.s.! Dat is maar liefst een maand eerder dan andere jaren. FEEST!
Dat betekent óók dat de Retired List eerder verschijnt. YEAH! En dát betekent dat een aantal artikelen uit het assortiment verdwijnt. JAMMER! Maar voor deze verdwijners komen natuurlijk nieuwe artikelen in de plaats. YEAH!

Dus, mocht je nog favorieten op je wensenlijstje hebben staan, wacht dan niet te lang, want als ze eenmaal weg zijn komen ze nooit meer terug. Het kan dus vóórkomen dat je gewenste artikelen al snel vergeven zijn! Dat zou JAMMER zijn.

Ik kan al vertellen dat er 5 kleuren (de In Colors 2013-2015) verdwijnen: Pistachio Pudding, Strawberry Slush, Baked Brown Sugar, Coastal Cabana en Crisp Cantaloupe. Stuk voor stuk geweldige kleuren, wat zal ik Baked Brown Sugar en Coastal Cabana missen… JAMMER! Zijn het je favoriete stempelkleuren, bestel dan nu het nog kan, de navul-inkten en/of papier!
Maar… er komen 5 nieuwe kleuren voor terug! YEAH! Welke – dat is nog een grote verrassing.


Wil je op de hoogte blijven, zorg dan dat je mijn blog regelmatig leest: geef je op via "Volgen per Email" (zie rechter kolom) en je krijgt een mailtje zodra ik nieuws erop plaats! Handig, zodat je meteen op de hoogte bent. 


Een nieuwe woensdag is het begin van een nieuwe week voor de Weekly Deals.
Profiteer van deze waanzinnige aanbiedingen, ze komen niet snel weer. Hieronder staan ze: 


Als je dan toch in mijn webwinkel snuffelt, vergeet dan vooral de sectie Clearance Rack niet: boordevol afgeprijsde artikelen. Er zit zéker wat voor je bij. Er wordt geregeld ververst, dus houd dat in de gaten.

Mail je bestelling naar attelyootje@gmail.com. 
Je kunt ook makkelijk bladeren door mijn webshop, plaats je favorieten in het mandje. Simpel, net als bij andere webwinkels.
Tevreden klanten gingen je reeds voor. Je kunt afrekenen met een creditcard.
Geen creditcard? Geen nood, je bestelling is ook te kopiëren-plakken in een email, ook dat gebeurt regelmatig. Je stuurt eenvoudig je mail naar mij en ik neem contact met je op voor de verdere afhandeling. Easy-peasy. Heb je hulp hierbij nodig dan is een eenvoudige mail aan mij voldoende zodat ik je erbij kan helpen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.