Zoeken in deze blog

zaterdag 13 januari 2018

Open Huisdagen / CreYo-weekend 1, 3 en 4 februari

Op de dagen 1, 3 en 4 februari (het is geen typfout!) houd ik mijn 
Open Huisdagen / CreYo-weekend 
bij mij thuis.
Kom gezellig aan alsof je mij op de beurs bezoekt. Alleen is nu de entree helemaal gratis. 
En je kunt nog een Make and Take doen ook! Ook gratis! 
Bovendien staat de koffie/thee al aan. En daar gaat natuurlijk iets lekkers bij.


De allernieuwste producten zijn te bewonderen. Bovendien zijn er een heleboel Retired/tweedehands producten, waartussen je kunt snuffelen.
Mocht je jouw keuze al op iets hebben laten vallen wil ik je adviseren dit uiterlijk een week tevoren te bestellen, dan kun je dat meteen meenemen (uitgezonderd leveringsproblemen). Uiteraard is bestellen op het moment van je bezoek ook mogelijk.

Maak meteen gebruik van de waanzinnige Sale-A-Bration aanbieding: bij aankoop vanaf € 60,- mag je al een cadeau kiezen uit de speciale Sale-A-Brationfolder. En wat dacht je dan van die prachtige Nederlandse stempelset bij besteding vanaf € 120,-?

Mocht je plannen hebben om te komen zou ik het heel fijn vinden als je dat tevoren even kunt laten weten, maar een spontane inval is natuurlijk altijd een leuke verrassing om elkaar weer te zien.
O ja, en neem gerust je familielid, vriendin, buurvrouw... of wie dan ook die geïnteresseerd is, mee. Zij/hij is van harte welkom.
Graag tot ziens op deze Cre-Yo-dagen!

Het Open Huis is van 10:00 - 18:00 uur
Bij mij thuis: De Panneboeter 60, 3343 PH  Hendrik-Ido-Ambacht
Mailen kan naar attelyootje@gmail.com 


1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.