Zoeken in deze blog

donderdag 25 januari 2018

SAB-kado: Sweet Soirée Memories & More Card Pack

Hoihoi, 

Deze week ben ik toch wel op zo een leuke manier bezig - lekker werken met papier en met mensen. Wat heb ik toch een heerlijke hobby. 

Heb jij alle kado's in de Sale-A-Bration folder goed bekeken en deze set ook gespot? 


Het is echt een heel leuke en vrolijke set kaartjes, waar je naar hartenlust mee kunt doen wat je wilt: doosjes maken/versieren, snelle kaartjes maken, foto-album samenstellen, notitieboekje maken.... Handig om zomaar bij de hand te hebben voor een snelle actie. 







Ik heb er een albumpje mee gemaakt, op maat gemaakt naar de kaartjes. Niet moeilijk, en je bent er gewoon even lekker mee bezig. 
Er zijn kaartjes van 3x4 inch maar ook van 4x6 inch. Perfect model dus. De afbeeldingen zijn als geheel te gebruiken, maar ook in stukken te snijden. Ik heb van een aantal kaartjes een paar labels gemaakt.
Vind je het lint niet schattig? Mooi smal en toch weer niet té smal. Perfect voor dit albumpje.

* * *

Aanstaand weekend doe ik nog een verzamelbestelling, zodat voor een aantal mensen de bestelling op tijd aanwezig is, zodat deze volgend weekend (1, 3 en 4 februari is het Open Huis) opgehaald kan worden.
Wil je óók iets mee-bestellen (géén verzendkosten!) om op te halen tijdens het Open Huis, dan zal ik met alle plezier je bestelling verzorgen. 

Sale-A-Bration - de mooiste tijd van het jaar!

Mail naar attelyootje@gmail.com voor al je vragen en bestellingen. 


2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.