Zoeken in deze blog

vrijdag 19 januari 2018

Stamp Impressions Bloghop - Sweet Hearts


Hello, nice to meet you here!

This part of the bloghop is in Dutch. If needed please use the Translate-button in de sidebar on the right.

Welkom weer bij onze maandelijkse internationale blog hop, met deze keer het onderwerp "Sweet Hearts".




Engel - Geluk - Zoen - Prima - Fijn - Pret - Goed - Gaaf - Mopje - Bemin - Zoet. Woorden die geprint staan in het snoepje. Blijft altijd weer een spannende sport om een leuke zin ermee te maken.

Zelf vond ik het nog wat "vroeg" voor Valentijn-dingetjes, maar het mooie "Painted With Love" Specialty Designer Paper maakte dat ik toch alvast daarmee een voorproefje wilde laten zien. 
Het papier maakt deel uit van de Suite "Painted with Love", in de voorjaarscatalogus op bladzijde 18 en 19. Het valt meteen lekker op! 
En laat er nu ook nog in de Suite een prachtige snijmallenset voor zijn...


Lots to Love Box Framelits Dies


Het "specialty" zit hem echt in het stevige papier EN de goudfolie accenten. En het is zó stevig, dat je er met gemak handige doosjes van kunt maken.
Zodat ik het uitstanste met een kijkgat - een hart. Achter het hart zit een kijkvenster van Window Sheet. Zie je de Sweet Hearts? Het hart is gestempeld en het rastertje wat erin zit past prima bij het rastertje in het lintweefsel. De tekst is met goud geëmbost. 




Daarachter zie je een zakje, met het Gift Bag punch board gemaakt. De krans heb ik met Aqua Painter en verschillende kleuren inkt bewerkt. Zo heerlijk om te doen! Het Fabulous Foil Designer Acetate zie je er net overheen liggen, in hartvorm, en geeft een mooie schijn door de gouden tekening erop. 




Ook in deze verpakking zitten zoete hartjes. Allebei zijn ze leuk om kado te doen.
Aan welke Sweet Heart zou jij deze verpakkingen willen geven?


Dit was mijn bijdrage aan deze bloghop. Ik hoop dat je het leuk vond en als je een reactie hieronder wilt achterlaten zou helemaal top zijn!

Verder hoppen naar de volgende deelnemer doe je door te klikken op de volgende naam na die van mij. 

Graag weer tot de volgende keer!







10 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.