Zoeken in deze blog

woensdag 4 oktober 2017

Hello Friend




Deze kaart hadden jullie nog van mij tegoed. De ontvanger heeft hem vast binnen nu, dus ik kan wel showen.
Ik kwam een video tegen met daarin deze krans en een techniek die mij erg aansprak. Dat wilde ik ook proberen! Een aantal keren was het nog niet erg naar mijn zin, maar uiteindelijk is er toch van geworden wat ik wilde. Ja ... ik moet ook nog weleens oefenen, en ook bij mij gaat niet alles meteen van een leien dakje.

Ben ook helemaal verliefd op het raster erachter. Hij glanst erg mooi door alle Koper-effecten van embossingpoeder en garen.

Deze set is de set Hello Friend, verkrijgbaar als Clearmounted of Woodmounted set. Kijk maar hieronder in de lijst wat ik gebruikte.
Wil je deze kaart ook een keer maken, meld je dan aan via attelyootje@gmail.com.


Product Overzicht:

Embossing Buddy
€ 7,50
Versamark Pad
€ 10,50
Fast Fuse Adhesive
€ 12,00
Stampin' Trimmer
€ 36,00

2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.