Zoeken in deze blog

dinsdag 17 oktober 2017

Nieuw vanaf 1 november: STAMPIN' BLENDS


Say Hello....
Just say hello-hoh.....
Say "Hello" to the new Stampin' Blends!
Eindelijk mogen we het vertellen, de nieuwe Stampin' Blends komen in de verkoop vanaf 1 november.
Ik was al zo gelukkig om ze te mogen uitproberen en ik kan zeggen dat het resultaat fantastisch is! Blenden is zoveel als kleuren in overgangen, zonder de overgangslijnen te zien! En dat gaat echt heel mooi.
Kijk maar eens hier:


Natuurlijk heb ik er wat leuks mee gemaakt:


Heel leuk en vooral erg ontspannend om mee te werken. Kom je het een keer bij mij thuis uitproberen?

Kom je tijdens het Creaweekend in Gorinchem bij mijn kraam? Ik heb ze dan mee! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.