Zoeken in deze blog

donderdag 19 oktober 2017

Stamp Impressions blog hop Spooky Days


This part of the bloghop is in Dutch. If needed please use the Translate-button in de sidebar on the right.

Als het goed is ben je hier gekomen via Eva

Welkom weer bij onze maandelijkse internationale blog hop, met deze keer het onderwerp "Spooky Days".



 
Okee - Spooky Days dus.... Toch denk ik aan donkere nachten bij Spooky...
Het onderwerp vind ik altijd toch even lastig om te zetten. Maar Stampin' Up! heeft  een behoorlijk aantal passende stempels en accessoires waarmee ik toch wel uit de voeten kan. Het is een leuk onderwerp, waarbij ik allerlei technieken niet schuw om te gebruiken. Eén ervan is heat-embossing. Mijn eerste liefde waar het gaat om stempelen. 



Ik heb het gebruikt voor de lucht, om een wolkerig idee te geven, in de nacht, waarbij de maan achter de uil.... éigenlijk het hart van de zo bekende zonnebloemset is. Die grote uil, achter de kleine huisjes... hij maakt het nog Spooky-er, vind je ook niet? Je zult hem maar tegen komen. En dan vliegen er ook nog vleermuizen weg.... dat gefladder heeft ook al zo'n apart geluid, en je schrikt er ook van als ze om je oren vliegen. Brrr.....


De huisjes heb ik uitgestanst en op Copper folie geplakt, daarna uitgeknipt en op de kaart geplakt. Het geeft erg leuk licht, net alsof iedereen lekker bij de warme open haard zit...


Ik hoop dat ik je niet de stuipen op het lijf heb gejaagd met mijn bijdrage. Anders ga je maar snel verder naar de volgende deelnemer aan deze bloghop: Fanny  




Product Overzicht
Big Shot
€ 120,00
Clear Block D
€ 10,50
Embossing Buddy
€ 7,50
Versamark Pad
€ 10,50
Stampin' Scrub
€ 21,00
Stampin' Mist
€ 5,50

6 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.