Zoeken in deze blog

maandag 13 november 2017

OnStage Local 11 november 2017 - Utrecht

We hebben er maanden naar uitgekeken en flink voor gewerkt: OnStage 2017 Local zou gaan plaatsvinden in Utrecht. Lekker in het midden van het land. Goed bereikbaar en een mooie locatie: De Jaarbeurs.
In alle vroegte opgestaan om samen met een aantal van mijn teamleden richting Utrecht te vertrekken. Onderweg zijn nog een paar anderen aangesloten. De stemming zat er goed in, voor een paar was het de eerste keer om dit mee te mogen maken.
Eenmaal gearriveerd konden we meteen een mooie plaats bemachtigen en zat onze tafel meteen vol met 7 personen. Mijn vriendin en room-maatje Elly zou een uurtje later komen, de wekker had te langzaam gewerkt....
Meteen begon het feest van de dag met swappen. Een soort ruil-actie, waarbij je een werkje van jezelf ruilt tegen dat van een collega, ter inspiratie maar ook heel leuk om (weer) even een praatje met elkaar te maken. Iedereen had behoorlijk zijn/haar best gedaan. Wow wat zit er veel creativiteit overal!
Zelf had ik een mapje voor een vulpotlood gemaakt. Op het potlood staat: Een kadootje van Attelyootje:



Swaps van mijn teamleden

Zo leuk om de verschillende technieken te zien, zoveel keus!
Vaak zit er wat lekkers verstopt in een swap. Niet goed voor de lijn, maar wel erg lekker!
En soms zit er een pareltje aan werk tussen, chapeau!
Bij aankomst konden we ons melden, en kregen een schoudertas gevuld met allerlei leuke dingen: een planner, een paar pennen, een reuzenmok en zo nog wat andere zaken die voor deze dag belangrijk waren.



Er zat een persoonlijke brief in waarop vermeld stond voor welke categoriën ik geëerd zou worden, dat waren er maar liefst 3! Recruiting, Leadership en Sales. Verrassend was dat ik voor het onderdeel Recruiting naar het podium mocht komen: IN THE SPOTLIGHT! met nog 4 anderen die ook in de Top 5 van Nederland staan. Het is dan ook een hele eer om mijzelf de Nr. 2 te mogen noemen op dit onderdeel! Daarvoor ontving ik een mooie penning, die ik ergens aan kan hangen. Op de achterkant staan mijn initialen YP en Nr.2 gegraveerd. Zo enorm blij mee! Hard werken wordt beloond! Je begrijpt dat ik er helemaal van ondersteboven was, kon het amper geloven!


Bij dit penninkje als aandenken komt nog een heel mooi kado thuis. Binnenkort daarover meer. 

Dankzij deze teamleden stond ik op het Podium. Bedankt TOPPERTJES!

Het verdere programma heb ik wel gevolgd maar weinig heel bewust van meegekregen. Deze ervaring was zó overweldigend dat ik er met mijn gedachten maar half bij was. Voordeel hierbij is dat ik het nieuws nog een poosje niet mag delen, dat zal mondjesmaat wel komen, maar we hebben ook de nieuwe voorjaarscatalogus en de Sale-a-Bration catalogus ontvangen. Er staan echte pareltjes in! Ik ben zeer enthousiast! De foto van de catalogus kan ik helaas nog niet aan je laten zien, maar ook dat komt binnenkort.

Tussen de productpresentaties en leerzame momenten in was er ook tijd om zelf te knutselen en we hebben 4 projecten gemaakt.

Sorry voor de lichtval, is erg scherp. Kom gerust een keertje LIVE bekijken bij mij thuis ;-)

De dag hebben we een groot deel van mijn team met een heerlijk diner afgesloten niet ver van huis. Het was heel gezellig en zeer relaxt.
Alle dank ben ik verschuldigd aan iedereen die meegeholpen heeft om deze hoge eer te behalen. In de twee andere categorieën heb ik hoog gescoord, waarvoor ik iedereen, maar dan ook iedereen heel hartelijk wil bedanken voor zijn/haar stukje bijdrage daaraan. Het was een bijzonder jaar, waarin veel gebeurd is, maar ook op dit vlak dus. Ik ben zeer stil en dankbaar! Hopelijk mag ik het volgend jaar weer op zo'n even mooi jaar terugzien.

                                                                ---------------

Intussen staat het werk hier thuis niet stil hoor: er is de afgelopen periode hard gewerkt aan het vernieuwen van het internetbereik: ik ben (nog) onderweg om van blog naar website over te gaan, hier en daar kun je al vernieuwingen zien en beleven. Mocht er iets niet geheel duidelijk zijn, laat mij dat alsjeblieft weten, dan kunnen we het aanpassen.
Ook de hoek Scherp Geprijsd is vernieuwd, er worden nog steeds artikelen toegevoegd. Ook hiervoor kun je contact opnemen als je belangstelling hebt, via mail svp.

Dan...
Als dank dat ik voor jullie, mijn klanten, er mocht zijn de afgelopen periode, wil ik aan jullie mijn dank graag overbrengen, en een klein kadootje bij je bestelling toevoegen. Dat kan al bij een bestelling vanaf 25 euro, je ontvangt dan je kadootje bij je bestelling. 
Op zaterdag 25 november doe ik een verzamelbestelling, op mijn website staat een af-teller, zo leuk!

Vandaag heb ik over de Stamparatus bericht. Wil je die voor-bestellen dan kan dat tussen 16-30 november, levering wordt ongeveer half januari verwacht. De oplage is beperkt dus wees er snel bij. Vraag mij om informatie via een mail. 

Mijn mailadres is nog altijd attelyootje@gmail.com
Tot mails, tot ziens, tot horens....tot stempels?




2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.