Zoeken in deze blog

maandag 13 november 2017

Nieuw van Stampin' Up! - STAMPARATUS

Hoihoi,

Er komt een gloednieuw handig hulpmiddel/apparaat/tool van Stampin' Up! op de markt zoals er nog niet eentje eerder was: de "STAMPARATUS" - spreek uit: "Stemperahtus".

Er zijn soortgelijke op de markt en misschien heb je een dergelijke tool al, DIT is een duidelijke en behoorlijke opwaardering ervan. Dus overweeg voor jezelf na het zien van deze VIDEO of het voor jou een leuke aanschaf kan zijn, een zeer handig hulpmiddel bij het stempelen:


Een handig apparaat voor het perfect stempelen van teksten op de juiste plaats en met een goede afdruk. Zelfs over een niet zo goede afdruk heen kun je de afdruk opnieuw zetten, het komt perfect op de juiste plaats -  ik noem het maar de tweestappen stempeltechniek! En: het is zo gemakkelijk in gebruik!


De Stamparatus komt begin volgend jaar beschikbaar, en je kunt hem nu al via mij reserveren/pre-orderen door mij een mail met je gegevens te sturen. Ook voor je vragen kun je natuurlijk mailen.
Ik zorg dat je op een lijst komt te staan en je krijgt bericht wanneer de Stamparatus voor jou beschikbaar is. Doe je mee?
Voor al jouw vragen, informatie en reserveringen kun je naar mij mailen via attelyootje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.