Zoeken in deze blog

donderdag 30 november 2017

Hearts come home bundle - workshop

Hoihoi,

Gezellig dat je even langskomt.
Ik ben  in de weer geweest met een project wat mij al even in het hoofd zat, heb het gezien bij een collega uit Duitsland - Julia. Ik heb van haar toestemming om er een workshop mee te geven. Lees maar verder.




De set waarmee ik gewerkt heb is een Stampin Up!-bundel: Hearts Come Home, stempelset en snijmallen samen, met als voordeel 10% bundelkorting. Natuurlijk zijn de stempelset en snijmallenset ook los te koop. Je kunt ze bestellen via mij door een mail te sturen naar attelyootje@gmail.com
Je kunt ook zelf in mijn webwinkel je bestelling doen, maar houd er rekening mee dat daar afgerekend wordt met een creditkaart. Ik weet dat niet iedereen die wil gebruiken, maar misschien heb je een prepaid kaart overwogen?

Wil je de set niet aanschaffen maar die van mij gebruiken? Kom dan gezellig naar de workshop aanstaande maandagavond 4 december van 19:30-22:00 uur. Heb je nog net een mooi kado op de valreep voor Sinterklaasavond 😀 of je houdt hem lekker voor jezelf.
Ik zorg dan voor alle materialen. Je krijgt dan natuurlijk gezellig een bakje koffie of thee met wat lekkers erbij. Voor de prijs van € 17,50 hoef je het niet te laten.
Mijn mailadres voor meer info is attelyootje@gmail.com

Product List
Embossing Buddy
€ 7,50
Versamark Pad
€ 10,50
Clear Block D
€ 10,50
Stampin' Scrub
€ 21,00
Stampin' Mist
€ 5,50
Big Shot
€ 120,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.