Zoeken in deze blog

zondag 19 november 2017

Stamp Impressions Bloghop LET IT SNOW


This part of the bloghop is in Dutch. If needed please use the Translate-button in de sidebar on the right.

Je bent hier gekomen via Yvonne, mijn zeer gewaardeerde collega uit Nederland. 

Welkom weer bij onze maandelijkse internationale blog hop, met deze keer het onderwerp "LET IT SNOW".
Deze keer is het een mini-blog-hop gezien het aantal deelnemers. Maar niet getreurd, we hebben weer de meest fantastische bijdragen voor jullie bij elkaar gezocht. 



Aanvankelijk was ik deze week erg druk met van alles en nog wat naar aanleiding van OnStage en zaken en contacten onderhouden die daarmee samenhangen. Vandaag had ik gepland om toch weer eens met mijn handen aan het papier te zitten. Ik liep al enige tijd met een workshop in mijn hoofd die ik in december wil geven en de stempels had ik een tijdje geleden al gezet, ook de pakjes al ingekleurd met blenderpen en inkt. Het lag allemaal als een tijdje klaar, steeds kwam ik niet verder omdat ik een oplossing wilde bedenken om de figuurtjes neer te zetten. En die had ik bedacht. Vandaag moest er nog meer bij gestanst worden. Flinke stapeltjes, want van de arrenslee, het hert en de 2 bomen moesten er 8 op elkaar geplakt worden, om zodoende een dikke, stevige afbeelding te maken. Dat ging gelukkig allemaal vlot en goed.
In de glazen weckpot zit een houten schijfje daarop heb ik met een lijmpistool de afbeeldingen bevestigd. Heel voorzichtig in de pot laten zakken, dat ging nét.



Om de batterijhouder voor de verlichting te verstoppen heb ik van muizengaas een hangend mandje gemaakt in de opening bovenin. Het deksel kan zo mooi open blijven staan, of hangen, net wat gewenst is.



Ik was de sneeuw vergeten en toen viel het kwartje: let it snow - het onderwerp voor deze bloghop. Dát kwam even heel mooi uit....
Oii... er moest een noodstop gemaakt worden, want zie je dat er een cadeautje van de slee is gevallen? Arme beer!

Soms vallen de dingen gewoon op zijn plaats: net als mijn deelname aan deze blogpost


Leuk dat je even de tijd nam om mijn bijdrage te bekijken. Laat gerust een reactie achter, dat vind ik gezellig om te lezen.
Klik op de afbeelding NEXT en je wordt doorgeleid naar de volgende deelnemer van LET IT SNOW - Rosalien.

Hoplijst:
Yolanda (hier ben je nu)




P.S.: deze workshop wordt gehouden op 23 november en op 6 december, of in overleg op een andere datum. Kosten: € 17,50 p.p.
Voor meer info en aanmelden: attelyootje@gmail.com



6 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.