Zoeken in deze blog

zaterdag 2 december 2017

Bloghop Creatieve Harten - Glitter & Glamour


Hoihoi,

Wat gezellig dat je met ons mee wilt genieten van al het moois wat wij als Creatieve Harten maken.
En alles wordt gemaakt met de fijne producten van Stampin' Up!®

Voor het "Glitter & Glamour"-onderwerp moest ik gelijk aan een kaart denken die ik maakte voor een speciale avond van Stampin' Up! in Dordrecht, vanwege het 10-jarig bestaan in Europa en waar ruim 100 dames en een heer zich uitstekend vermaakten met onze mooie producten. Ik ben erg dankbaar dat ik daarbij aanwezig mocht zijn! Het is zo inspirerend om met anderen te werken!
Kijk maar, het is deze kaart:


Het glittert wel, verblindend gewoon..., maar de glamour voor Oud & Nieuw .... dat moet nog wat worden. En daar heb ik het volgende op verzonnen:

Eigenlijk... was de stap niet zo groot van "Feest" naar "Party".  Wij demonstratrices zitten daar immers middenin ;-) Maar ja... hoe kun je dat nu eens aankleden?
Nou, gewoon met lichtjes toch? Dan komen de glitters vanzelf.
Ik zat vast op zilver van de kaart, maar dat werd toch goud - net even iets mooier, sprekender.
En dan maar over de top met al het goud, want het gaat over Glamour ook.


Tijdens de voorbereiding van het feestje is het licht nog niet gedempt en ziet het er al feestelijk uit.
Eenmaal op gang gaat de grote verlichting uit en geeft de slinger dit beeld:


Met de Big Shot en de stansset Window Box stanste ik uit het Year of Cheer Specialty DSP de modellen om het doosje te maken. Heel veel gaatjes, dus heel veel te borstelen LOL. Maar het licht moet er immers uit kunnen spatten, bij dit Glitterfeestje toch?





De lichtjes zitten in een snoer verwerkt en ik vind dit eigenlijk wel heel flitsend staan.


Ik hoop dat je het leuk vindt wat ik maakte en zou het leuk vinden als je, voordat je mijn blog verlaat naar de volgende deelnemer, een reactie hier onder mijn bericht achterlaat.
Om door de "hoppen" klik je op onderstaande "diamant" en zo kun je de hele ronde afmaken, net zo lang dat je weer bij mijn Glitter & Glamour belandt.
Ben je onverhoopt ergens de weg kwijt geraakt, dan helpt de onderstaande lijst ook als het goed is.



Linkenlijst:
Danielle Bennenk


Product Lijst
Big Shot
€ 120,00
Foil Snowflakes
€ 7,50
Clear Block D
€ 10,50
Embossing Buddy
€ 7,50
Versamark Pad
€ 10,50
Fast Fuse Adhesive
€ 12,00

22 opmerkingen:

  1. Wat een 'schitterend' project, die party lichtjes zijn zo mooi. Wat een werk, ben benieuwd hoe lang je ermee bezig bent geweest. En hoe krijg je het snoer nou toch in die doosjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Leoni, dankjewel! Ben er een dag aan bezig geweest, onder zware druk haha. Ik had eerst een ander project in gedachten en dat mislukte falikant. Voor dit project bleek ik rode lampjes te hebben, maar dat vond ik niet helemaal de bedoeling ;-). Het snoer was ook te kort met 10 lampjes. Het is eenvoudig om de doosjes aan het snoer te krijgen: net kralen rijgen :-) maar je moet het maar net even weten.

      Verwijderen
  2. super mooi Yolan.
    daar wil ik ook nog een paar van maken voor mijn kraam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw....dit is echt glitter en glamour! Zo prachtig!!! Dit is echt een feestje als dit in je woonkamer staat!!!
    Ook je kaart vind ik echt prachtig! Brengt me gelijk weer op een idee....ik moet nog wat kerstkaartjes maken....had al het rode glitter papier gekocht, en heb helaas de tekst stanzen niet, maar wel die met de getallen.....had al het idee om iets te stanzen met 2018, dus goed idee voor een kerstkaart! Ik kan zo gelijk aan de slag! Thanks!
    Was toch echt even vergeten wat voor idee ik ook alweer met dat rode glitter papier had, nu weer ik het weer! Helemaal blij!!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor je blije bericht. Ik ben blij dat ik jou heb kunnen inspireren en herinneren. Ben benieuwd wat het gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk idee! Ik bedacht me pas dat ik die stans van het doosje te lang niet gebruikt heb. Dit is een prachtige uitwerking ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Gaat goedkomen bij jou! Het is zo'n leuk modelletje met veel mogelijkheden!

      Verwijderen
  6. Wat ontzettend mooi deze feestverlichting! Echt Super! Ook de kaart is prachtig.En in het echt nog mooier zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt geweldig Jolanda, het ziet er prachtig uit. Wat een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een geweldig idee en wat een pracht uitvoering. Dit zou in mijn gang ook geweldig staan, bedankt voor het idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Met zo'n blikvanger ziet alles er gelijk heel feestelijk en gezellig uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Yo, jij maakt er helemaal een feestje van.
    Super leuk gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.