Zoeken in deze blog

maandag 18 december 2017

Update van het Clearance Rack

Hoihoi,

Ik kom even langs met een berichtje voor jullie: het Clearance Rack heeft een update ondergaan en er staan heel veel leuke artikelen in die straks absoluut niet meer verkrijgbaar zijn. Nu dan met veel korting.
Zit er wat voor je bij, mail dan even naar attelyootje@gmail.com en ik help je graag bij je bestelling.
Klik hier om naar de webshop te gaan en rond te neuzen. Natuurlijk kun je ook via de andere kopjes neuzen. Veel plezier en kom lekker binnen!


Afgelopen weekend was ik druk met de Kerstmarkt in het Makado winkelcentrum in Alblasserdam. Heb weer veel nieuwe mensen mogen verwelkomen. Fijn! En hartelijk dank!






Er is heel veel belangstelling gebleken voor de workshops met de huisjes en ook voor de weckpot.

Er is nog plaats op a.s. woensdag 20 december om 19.30 uur, voor de Zweedse lijst met huisjes. Ik kan nog 2 of 3 mensen blij maken.






Maar ook op a.s. donderdag voor de Weckpot met arrenslee. Hier kunnen nog 2 mensen bij.

Deze workshops kosten ieder € 17,50 p.p.
Aanmelden kan via mail: attelyootje@gmail.com

In het nieuwe jaar ga ik nog even door met het aanbieden van deze workshops en wel op de datums:
Donderdag 4 januari - Zweedse lijst
Maandag 8 januari - Weckpot
Donderdag 11 januari - Weckpot
Maandag 15 januari - Zweedse lijst
Woensdag 17 januari - Zweedse lijst
Vrijdag 19 januari - Weckpot
Tijd: 19:30-22:00 uur
Andere datum/tijd kan in overleg worden afgesproken.
Ik vind het leuk als ik je in mijn workshopruimte mag verwelkomen!

Groetjes, Yolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.