Zoeken in deze blog

dinsdag 26 december 2017

Kerst- en nieuwjaarswensen

Okee, de kerst zit er al bijna op, maar dat betekent niet dat ik iedereen vergeten ben. Zéker niet!
Gisteren hebben we het heerlijk met onze kinderen en kleinkind gevierd, gewoon heerlijk van genoten zonder al te veel internetgebeuren.



Op Facebook had ik al een wens geplaatst voor iedereen die (nog) geen kaartje heeft ontvangen, maar hier wil ik graag dezelfde wens plaatsen voor iedereen die mij zo trouw volgt. Bij deze: fijne feestdagen!

Op zondag vóór Kerst heb ik deze leuke rozetten gemaakt. Het is een totaalpakket oftewel een "kit", zodat je alles in één keer goed bij de hand hebt. Het enige wat erbij nodig is, is een lijmpistool. Het was heerlijk werken! Bijkomend voordeel: alles was nog vóór kerst klaar haha.

Be Merry Kit
Deze "Be Merry Kit" is wel heel compleet: het enige wat je nog nodig hebt is een hete-lijmpistool en wat vloeibare lijm. Klik hier voor het artikel in de webshop

Watercolor Christmas Project Kit
Tijdens de laatste kerstmarkt in Alblasserdam deed ik de voorbereidingen voor 20 kaarten. En ook afgelopen zondag maakte ik deze af. Er bestaat een bijpassende stempelset met teksten maar tijdens het afwerken bleek dat ik een stempel vergeten was, dus daar heb een andere voor gekozen. Gaat dus makkelijk met je eigen stempels!
Leuke bijkomstigheid is, is dat deze "Watercolor Christmas Project Kit" in de Year-End Sales staat onder DISCOUNTED: € 24,00 € 16,80 (zolang de voorraad strekt)
Klik hier om naar de shop te gaan, of mail mij en vermeld daarbij de artikelcode 144649.

Nieuwe voorjaarscatalogus komt binnenkort!
Wil jij de nieuwe voorjaarcatalogus met daarbij de nieuwe Sale-a-Bration folder ontvangen? Stuur mij dan svp een mailtje of een appje met je verzoek. Dan stuur ik hem zo snel mogelijk naar je toe.
De verzending tot nu toe heeft vertraging opgelopen door een verkeerde bestelling door mij... oeps! Excuses voor als je deze keer wat langer dan gewoonlijk moest wachten. Het wordt z.s.m. opgelost!
Enne.... houd ook de nieuwsbrief in de gaten die zeer binnenkort verschijnt.
Sta je nog niet op de verzendlijst en wil je wel heel graag de nieuwsbrief ontvangen, mail mij dan svp?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.