Zoeken in deze blog

vrijdag 1 december 2017

Year-End Sales Event



Het is 1 december, tijd voor de Year-End Sales. Oftewel, de eindejaarsuitverkoop die loopt tot 2 januari 2018. Het aftellen naar het nieuwe jaar is begonnen!
Speciale aanbiedingen op geselecteerde artikelen die niet meer terug komen na de najaarscatalogus, en op overige artikelen waarbij "zolang de voorraad strekt" geldt. Op = Op!
Er is van sommige artikelen een beperkte verkrijgbaarheid, dus wees er vlot bij om je slag te slaan voor je favoriete artikel(en), voordat alles weg is! Soms kan het ontzettend hard gaan!

Kijk voor dit alles in mijn webshop Er is een speciale afdeling gereserveerd voor deze aanbiedingen: Year-End Sales event



Stuur mij zo snel mogelijk een mail als je wat ziet, appen mag ook of een messenger bericht. In verband met het snelle bestellen dien je rekening te houden met de verzendkosten.

Wil je liever in de verzamelbestellingsronde op 9 december meedoen, dan kan dat natuurlijk ook, maar dan loop je enig risico dat je artikel op is.
Mijn mailadres is attelyootje@gmail.com 

Enne...: ook zo nieuwsgierig wat er allemaal in de nieuwe voorjaarscatalogus en in de Sale-a-Bration folder staat?
Ik ga vandaag een paar stapels bestellen om te verzenden.
Vergeet je niet mij een mail te sturen als je deze van mij wilt ontvangen? 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.