Tsjonge, heb de smaak weer te pakken. Om te stempelen, maar bij het zien van dit plaatje krijg ik ook best wel trek LOL. Er past precies een mini-Toblerone in.
Eveline, een SU-collega van mij, liet afgelopen week een patroon zien voor dit doosje. Ik vond het zó schattig dat ik het namaakte. Hierbij maakte ik gebruik van de nieuwe Tag Topper Punch, een veelzijdige pons zoals je ziet.
Basispapier is Tempting Turquoise. De achtergrondpapier stempelde ik zelf met de kleuren Island Indigo, Tempting Turquoise en Gumball Green. Ook de stempelset "Sentimenten" gebruikte ik voor een tekst.
SUper bedankt voor het delen van je patroon Eveline!
Zoeken in deze blog
zondag 23 februari 2014
Sentimenten
Sinds wij in Nederland Stampin' Up!® verkopen hebben wij gevraagd om Nederlandse teksten. Die zijn er gelukkig gekomen. Je kunt er erg fraai je kaarten of werkjes mee opleuken. Omdat wij graag meer Nederlandse teksten willen kunnen verkopen staat deze stempelset "Sentimenten" eens bijzonder in de schijnwerpers op verschillende blogs van mijn collega's, door middel van een bloghop kun je geweldig werk met mooie voorbeelden bekijken.
Bestellen van deze set is momenteel erg aantrekkelijk vanwege de geldende Sale-a-Bration actie: de actie waarbij iedereen die voor minimaal € 60,- artikelen bestelt een gratis kado uit de SAB-folder erbij mag uitzoeken. Nog meer feest toch zeker?
Bijvoorbeeld deze leuke pons (art. nr. 133324 voor € 27,95 waarmee ik hier kleine kadootjes heb gemaakt. Erin zit een mini-Rittersport. Het mapje heb ik bestempeld met een van de gratis SAB-stempelsets.
Wil je ook mee profiteren van dit geweldige aanbod, stuur dan een email naar attelyootje@gmail.com met de door jou zelf samengestelde set artikelen: als de Sentimenten set (art. nr. 134966 voor €35,95) deel uitmaakt van je bestelling stuur ik je bestelling gratis naar je op.
Hoeveel meer feest kun je hebben?
Wil je de Sentimenten bloghop doen, begin dan hier en volg de pijlen naar de volgende blog. Veel plezier!
Bestellen van deze set is momenteel erg aantrekkelijk vanwege de geldende Sale-a-Bration actie: de actie waarbij iedereen die voor minimaal € 60,- artikelen bestelt een gratis kado uit de SAB-folder erbij mag uitzoeken. Nog meer feest toch zeker?
Bijvoorbeeld deze leuke pons (art. nr. 133324 voor € 27,95 waarmee ik hier kleine kadootjes heb gemaakt. Erin zit een mini-Rittersport. Het mapje heb ik bestempeld met een van de gratis SAB-stempelsets.
Wil je ook mee profiteren van dit geweldige aanbod, stuur dan een email naar attelyootje@gmail.com met de door jou zelf samengestelde set artikelen: als de Sentimenten set (art. nr. 134966 voor €35,95) deel uitmaakt van je bestelling stuur ik je bestelling gratis naar je op.
Hoeveel meer feest kun je hebben?
Wil je de Sentimenten bloghop doen, begin dan hier en volg de pijlen naar de volgende blog. Veel plezier!
zaterdag 22 februari 2014
With Love
Eigenlijk zou dit best de kaart van de maand kunnen zijn: heb hem al vaak laten maken op een avond gezellig stempelen met elkaar. Ook op de afgelopen beurs in Gorinchem en op de Hobby- en Creadag in Nieuwerkerk aan de Yssel trok hij veel aandacht. Het was dan ook een genot om te maken.
De bloemetjes zijn schattig he? Gestempeld met de nieuwe "Petite Petals" , ze staan in de nieuwe voorjaarscatalogus en vormen samen met de bijbehorende pons "Petite Petals Punch" een bundle-aanbieding waarbij je 15% op de set bespaart als je deze aanschaft. Kijk bij Nieuws voor de voorjaarscatalogus, die is geldig tot 30 juni. Er staan erg leuke artikelen in!
Met deze kaart wil ik iedereen bedanken die op de beide beurzen aan de kraam belangstelling toonde. Ik heb er weer van genoten. Binnenkort, op zaterdag 29 maart sta ik in Sliedrecht - in de Lockhorst, op de Hobby- en Creamarkt, ook weer ter promotie van Stampin' Up!®. De markt is kleinschalig maar gezellig opgezet. Je kunt er zéker een bezoekje brengen en kom dan ook gezellig even bij mij langs. Van tevoren een bestelling kan, tot uiterlijk 22 maart, vooraf te betalen. Je kunt natuurlijk nog profiteren van de Sale-a-Bration actie: bij elke € 60,00 die je besteedt kun je uit de folder een gratis artikel bij je bestelling kiezen. Dat is toch leuk!
Kijk even bij Nieuws op mijn blog voor de informatie over deze actie.
De Sale-a-Bration actie is ook erg leuk voor startende demonstratrices: koop een pakket artikelen ter waarde van € 195,- en betaal slechts € 129,- en ontvang extra artikelen om je business zo snel mogelijk te starten. Je maakt kennis met andere demonstratrices en maakt nieuwe vrienden, ontmoet verschillende mensen, doet kennis op tijdens gezellige en leerzame trainingen. Bovendien zijn er van tijd tot tijd gave feesten waaraan je deel kunt nemen. Een leuker aanbod kun je bijna niet krijgen om, net als ik, een leuke tijdsbesteding te hebben. Mijn team is kortgeleden al gegroeid naar 4 teamleden, waar ik erg blij mee ben! Kom je er ook bij?
De bloemetjes zijn schattig he? Gestempeld met de nieuwe "Petite Petals" , ze staan in de nieuwe voorjaarscatalogus en vormen samen met de bijbehorende pons "Petite Petals Punch" een bundle-aanbieding waarbij je 15% op de set bespaart als je deze aanschaft. Kijk bij Nieuws voor de voorjaarscatalogus, die is geldig tot 30 juni. Er staan erg leuke artikelen in!
Met deze kaart wil ik iedereen bedanken die op de beide beurzen aan de kraam belangstelling toonde. Ik heb er weer van genoten. Binnenkort, op zaterdag 29 maart sta ik in Sliedrecht - in de Lockhorst, op de Hobby- en Creamarkt, ook weer ter promotie van Stampin' Up!®. De markt is kleinschalig maar gezellig opgezet. Je kunt er zéker een bezoekje brengen en kom dan ook gezellig even bij mij langs. Van tevoren een bestelling kan, tot uiterlijk 22 maart, vooraf te betalen. Je kunt natuurlijk nog profiteren van de Sale-a-Bration actie: bij elke € 60,00 die je besteedt kun je uit de folder een gratis artikel bij je bestelling kiezen. Dat is toch leuk!
Kijk even bij Nieuws op mijn blog voor de informatie over deze actie.
De Sale-a-Bration actie is ook erg leuk voor startende demonstratrices: koop een pakket artikelen ter waarde van € 195,- en betaal slechts € 129,- en ontvang extra artikelen om je business zo snel mogelijk te starten. Je maakt kennis met andere demonstratrices en maakt nieuwe vrienden, ontmoet verschillende mensen, doet kennis op tijdens gezellige en leerzame trainingen. Bovendien zijn er van tijd tot tijd gave feesten waaraan je deel kunt nemen. Een leuker aanbod kun je bijna niet krijgen om, net als ik, een leuke tijdsbesteding te hebben. Mijn team is kortgeleden al gegroeid naar 4 teamleden, waar ik erg blij mee ben! Kom je er ook bij?
woensdag 25 december 2013
Kerstgroet
Met deze kaart wil ik iedereen fijne kerstdagen wensen en een heel goed 2014.
Over een paar dagen geef ik de bekende beschrijving van de gebruikte producten. Dus kom gezellig nog een keer langs.
vrijdag 13 december 2013
"Washi"-Tape It
Eindelijk weer eens tijd gehad om te stempelen. Het was leuk om zoveel kleuren te gebruiken voor de stempels. Het lijkt alsof het washi tape is maar dat zijn stempels, van Stampin' Up!®
Gebruikte stempelsets: Tape It (130715; € 25,95) en Label Love (130622; € 23,95) en Gorgeous Grunge (130517; € 23,95)
Bijpassende pons: Artisan Label Punch (130920; € 19,25)
Inkten: Midnight Muse ( 126860; € 6,50)
Real Red (126949; € 6,50)
Basic Black (126980; € 6,50)
Pumpkin Pie (126945; € 6,50)
Island Indigo (126986; € 6,50)
Summer Starfruit (126991; € 6,50)
Cardstock: Midnight Muse (127546; € 8,50/pak 24 sheets), Crumb Cake (121685; € 6,50/pak 24 sheets) en Whisper White (106549; € 9,75/pak 40 sheets)
Gebruikte stempelsets: Tape It (130715; € 25,95) en Label Love (130622; € 23,95) en Gorgeous Grunge (130517; € 23,95)
Bijpassende pons: Artisan Label Punch (130920; € 19,25)
Inkten: Midnight Muse ( 126860; € 6,50)
Real Red (126949; € 6,50)
Basic Black (126980; € 6,50)
Pumpkin Pie (126945; € 6,50)
Island Indigo (126986; € 6,50)
Summer Starfruit (126991; € 6,50)
Cardstock: Midnight Muse (127546; € 8,50/pak 24 sheets), Crumb Cake (121685; € 6,50/pak 24 sheets) en Whisper White (106549; € 9,75/pak 40 sheets)
zondag 8 december 2013
Creatieve middag in De Ducdalf
Een week is voorbij en ik loop danig achter met bloggen. Vorige week heb ik deelgenomen aan een Creatieve Middag, met als thema "Kerst". Ik was gevraagd om een Make&Take te geven in De Ducdalf in Hardinxveld Giessendam. Ruim 40 dames wachtten om aan verschillende tafels kerst-werkstukken te maken. Tussendoor werd gewisseld van tafel en kon men bij mij aanschuiven om de Make&Take te doen, een kaart (naar voorbeeld van een demonstratie in Manchester door mijn collega Chantal de Kaste) maken in kerstkleuren, met washitape en stempels. Het beviel iedereen die meedeed.
Pons Modern Label (119849; € 20,95)
Pons 1/2" Circle (119869; € 6,95)
Rhinestone Basic Jewels (119246; € 5,95/3 maten, 150 stuks totaal)
TomBow, Multipurpose Liquid Glue (110755; € 4,25)
Mocht je iets van de gebruikte producten willen bestellen, stuur dan een email naar attelyootje@gmail.com. Vermeld daarin de naam, artikelnummer en prijs. Je ontvangt zo snel mogelijk bericht van mij.
Hier nog een aantal foto's van de gemaakte werkstukken die dag.
Na afloop kreeg iedere deelnemer een goedgevulde goodiebag mee naar huis in de vorm van een juten rugtasje met een Zwarte Piet erop, schattig! Helaas heb ik daarvan geen foto. Wel van de flyers die ik van te voren had gemaakt voor in de goodiebags:
Ook leuk om te zien dat mensen gewoon hun eigen draai aan de kaart geven:
Bij het zien van de voorbeeldkaart hadden veel mensen het idee dat het erg moeilijk was om te stempelen maar na uitleg ging iedereen enthousiast aan de gang en waren erg blij met het resultaat.
De spetters en lijnen zijn uit de set Gorgeous Grunge (130517C; € 23,95), een set die wij kado kregen in Manchester.
Washitape: Season of Style Designer Tape (132155; € 5,95/3 rollen)
Inkt: Cherry Cobbler (126966; € 6,50) en Crumb Cake (126975; € 6,50)
Cardstock: Cherry Cobbler (121681; € 8,50/pak 24 sheets) en Old Olive (106576; € 8,50/pak 24 sheets) en Whisper White (106549; € 9,75/pak 40 sheets)
Verder gebruikt: sterretje en tekst uit de set Warmth & Wonder (Hostess Set)Pons Modern Label (119849; € 20,95)
Pons 1/2" Circle (119869; € 6,95)
Rhinestone Basic Jewels (119246; € 5,95/3 maten, 150 stuks totaal)
TomBow, Multipurpose Liquid Glue (110755; € 4,25)
Mocht je iets van de gebruikte producten willen bestellen, stuur dan een email naar attelyootje@gmail.com. Vermeld daarin de naam, artikelnummer en prijs. Je ontvangt zo snel mogelijk bericht van mij.
Na afloop kreeg iedere deelnemer een goedgevulde goodiebag mee naar huis in de vorm van een juten rugtasje met een Zwarte Piet erop, schattig! Helaas heb ik daarvan geen foto. Wel van de flyers die ik van te voren had gemaakt voor in de goodiebags:
woensdag 27 november 2013
Kippenvel
kreeg ik bij het terugzien van deze korte video met indrukken van het afgelopen weekend. Wat een leuke ervaring waren die dagen.
Nu ik het toch over kippen heb... we hadden veel momenten, ook eetmomenten dus. Hier zijn wat foto's daarvan:

Nu ik het toch over kippen heb... we hadden veel momenten, ook eetmomenten dus. Hier zijn wat foto's daarvan:
![]() |
| Onderweg snoepen in stijl |
![]() |
| Lunchen: gegrillde kop met een heerlijke saus. En frietjes. |
![]() |
| Lunchen in Manchester |

![]() |
| Jammer, hier niet gegeten maar ik kon t niet laten. Dit zou mijn winkeltje kunnen zijn. |
![]() |
| Haha, je kunt wel zien dat we aan eten toe waren, bij de Pizzahut |
![]() |
| Proost Maaike! Gefeliciteerd met al je overwinningen. En wat ben je mooi, ook met je Pinkies armband |
![]() |
| Met mijn room-mate Elly, lekker gezellig kletsen in bed totdat je spontaan in slaap valt. Elly, ik heb ervan genoten! |
![]() |
| Waar zouden zij vandaan komen? |
![]() |
| Lunchen met de Engelse Pinkies. |
![]() |
| Een TOPS restaurant, voor iedereen wel wat lekkers |
![]() |
| Wachten op het vliegveld, de koffie werd koud door een kasverschilvanmening |
zondag 17 november 2013
Sneakpeek en vogelhuisje
Je zou bijna zeggen dat ik verleerd ben om te bloggen. Ben momenteel veel aan het werken voor de maar liefst 112 swaps (ruilwerken) voor mijn reis naar Manchester voor Stampin'Up!®. Daar vindt de Convention plaats, een aantal dagen "bijscholing" zeg maar: nieuwe informatie, onderscheidingen, feestjes, workshops, nieuwe artikelen, ontmoeten van andere SU-demo's uit andere landen zoals Engeland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk. Je begrijpt dat ik er erg naar uitzie. Daarnaast ook gezellig met andere meiden op stap. En: we gaan vliegen! Spannend maar leuk.
Wat is een swap (spreek uit: "swop"). Het komt uit Amerika vandaan. De bedoeling is dat je kennismaakt met iemand en meteen een aardigheidje ruilt met elkaar. Het kan een kaart zijn, of een klein kadootje, dat kan de vorm van alles hebben. Om even je nieuwsgierigheid aan te wakkeren hier alvast een foto van een stapel handgeknipte en handgerilde modellen voor mijn swap. De versiering is nog "onderweg", nog ponsen en plakken. Daarna nog in elkaar zetten en wat lekkers erin stoppen.
Als de swaps klaar zijn zal ik opnieuw een bericht plaatsen. Dus kom gezellig nog even hier terug.
Gisteren had ik een party waarbij we dit vogelhuis maakten:
Wat is een swap (spreek uit: "swop"). Het komt uit Amerika vandaan. De bedoeling is dat je kennismaakt met iemand en meteen een aardigheidje ruilt met elkaar. Het kan een kaart zijn, of een klein kadootje, dat kan de vorm van alles hebben. Om even je nieuwsgierigheid aan te wakkeren hier alvast een foto van een stapel handgeknipte en handgerilde modellen voor mijn swap. De versiering is nog "onderweg", nog ponsen en plakken. Daarna nog in elkaar zetten en wat lekkers erin stoppen.
Als de swaps klaar zijn zal ik opnieuw een bericht plaatsen. Dus kom gezellig nog even hier terug.
Gisteren had ik een party waarbij we dit vogelhuis maakten:
Is het geen schatje?
Hiervoor heb ik de vogelpons (Bird Builder Punch, 117191) gebruikt. Het papier is zó leuk! Het is de Naturals White (129588) en ik ben er helemaal aan verslingerd. De pons leent zich heel goed om restjes papier te verwerken, zonde om weg te gooien (sinds ik heb geTupperd ben ik pas een échte Bewaardoos geworden LOL). De doosjes van hierboven lieten behoorlijk wat materiaal na dus mijn kans lag daar om de pons te gebruiken voor dit projectje.
Het doosje is een model van een melkpakje, waar een dakje op gezet is, de randen zijn geponst/geschulpt met de Scallop Trim Border Punch (118402).
Uit de voorkant van het vogelhuisje is met de Big Shot (113439 - stansmachine), Magnetic Platform (130658) en een (hartje)-snijmalletje uit de set Hearts a Flutter (130159) gestanst. Zeker voor een kleine die (spreek uit: daai) als deze is het Magnetic Platform een uitkomst: glijdt niet weg, je hebt ook geen post-it of plakband meer nodig.
Papier Soft Suede (119982), inkt Whisper White Craft Stampin' Ink Pad (101731).
Het oogje van de vogel is een Rhinestone Basic Jewel (119246), die glinsteren zo prachtig!
Hopelijk kan ik jullie snel na Manchester op de hoogte brengen van veel nieuws.
Leuk dat je weer langs kwam, en tot gauw!
zondag 27 oktober 2013
Moe maar erg voldaan....
...kijken we terug op een zeer geslaagd Creaweekend in Gorinchem. Bedankt Elly en Nina voor jullie aanwezigheid en deelname.
Natuurlijk ook een grote dankjewel aan alle lieve mensen die ons een groet brachten, informatie vroegen en belangstelling voor onze prachtige producten toonden. We hopen jullie snel weer te kunnen zien.
In de loop van deze week zal ik de namen hier bekend maken van de mensen die een prijs hebben gewonnen door het invullen van een formulier dus houd dit blog in de gaten.
Natuurlijk ook een grote dankjewel aan alle lieve mensen die ons een groet brachten, informatie vroegen en belangstelling voor onze prachtige producten toonden. We hopen jullie snel weer te kunnen zien.
In de loop van deze week zal ik de namen hier bekend maken van de mensen die een prijs hebben gewonnen door het invullen van een formulier dus houd dit blog in de gaten.
zondag 13 oktober 2013
Dat had je gedroomd....
Afgelopen week droomde ik van deze kaart. Hij bleef hangen en ik heb hem gemaakt.
Met markers heb ik de streepjes van de vlag ingekleurd (Raspberry Ripple en Costal Cabana). Het klinkt nogal zomers hè? De vlag is gestanst met een stans uit de set Hearts a Flutter.
De tekst stempel is beïnkt met een kussen (Raspberry Ripple) en afgedrukt op een stukje Whisper White papier. Dat uitgestanst met een stans uit de set Apothecary Accents. Het randje is geprikt met behulp van een bijpassende prikmal. Heel zachtjes de randjes lichtbruin (Soft Suede) gesponst (gebruikt sponsje, zonder bij-inkten).
Gebruikte materialen:
Papier: Raspberry Ripple, Costal Cabana en Whisper White
Inkt: Raspberry Ripple, (Soft Suede); Markers: Raspberry Ripple en Costal Cabana
Stempelsets: Hearts a Flutter en Christmas Messages
Framelits: Hearts a Flutter en Apothecary Accents
Overig: paper-piercing tool, mat en template;
Lint: Miss Etam ;-) en een stipjes embossingmal (merk onbekend)
Wil je graag iets vragen of bestellen, stuur dan een email naar attelyootje@gmail.com
of bezoek mijn webshop.
donderdag 10 oktober 2013
Juiste woorden.....
Op veler verzoek is het voor elkaar. Mag ik jullie voorstellen aan de eerste uitgave Nederlandse tekststempels. Klik op de afbeelding voor een vergrote weergave.
Je kunt ze via mijn webshop bestellen (met creditcard) of door mij een mail te sturen: attelyootje@gmail.com
(onder vermelding van artikelnummer 134966, € 35,95 - alleen in clearmount uitvoering)
zaterdag 5 oktober 2013
Nep-strikken
Het zit eigenlijk makkelijk in elkaar: gebruik 2 ovale ponsen, L en XL Oval (119855 en 119859). Pons met elk een ovaal en knip die doormidden. Krul het papier met behulp van een vouwbeen wat op aan de knipzijde en plak ze met de knipzijden naar buiten wijzend op 3D-tape (ik heb natuurlijk Dimensionals gebruikt).
De banner eronder heb ik afgehoekt met behulp van de Hexagon punch (130919).
Gebruikte materialen:
Papier: Wisteria Wonder, Pink Pirouette en Whisper White
Stempels: Field Flowers, Dictionary, Gorgeous Grunge (stippen)
Inkt: Pink Pirouette, Old Olive, Primrose Petals, Wisteria Wonder
Embossingfolder: Pretty Print (Herfst/Winter-catalogus; 132175)
Ponsen: Hexagon, Large en Extra-Large Oval, Little Label Punch, Itty Bitty Shapes Punch (bloemetje)
Stans: uit set Apothecary Accents
Paper Piercing (PP): PP Pack "Essentials", PP Mat en PP Tool)
Diversen: Dimensionals, Rhinestone Basic Jewels
dinsdag 1 oktober 2013
Verjaardagsnieuws
Het is alweer de eerste dag van oktober en er is "verjaardags"-nieuws. Deze maand wordt het 25-jarig bestaan nog eens extra opgeleukt door het 5-jarig bestaan van Stampin' Up!® in Europa. Precies een jaar geleden is Stampin' Up!® in Nederland begonnen, reden voor ballonnen.
Allereerst is er een stempelset bij in de verjaardagsserie "Best of 25 years stamps". Voor deze set is een keuze gemaakt uit stempels uit de Sale-A-Bration periodes van de afgelopen jaren. Korte uitleg: de Sale-A-Bration periode is ongeveer januari-maart waarin erg leuke en aantrekkelijke extra's te kiezen zijn. Het is een erg leuke set met 6 stempels. De scallop circle stempel past mooi met de 1 3/8 " Scallop Circle Punch (art.nr. 119854; € 20,95). De stempelset (art.nr. 134393; € 17,95) is verkrijgbaar tot 31 maart 2014 of zo lang de voorraad strekt. Uiteraard is de stempelset (en punch trouwens ook) te bestellen door een mail te sturen naar attelyootje@gmail.com.
Deze maand is er een extra kadobedrag (hostess credits) voor gastvrouwen: zij ontvangen bij een partytotaal van € 350,= of meer, boven op de hostess credits nog eens extra bestedingstegoed van € 25,=.
Wil je graag voor dit prachtige aanbod in aanmerking komen, neem dan contact op met mij voor een party in oktober bij jou thuis: attelyootje@gmail.com.
Binnenkort is nog meer verjaardagsnieuws te verwachten, dus houd mijn blog in de gaten.
Afgelopen vrijdag hadden we een meeting in Apeldoorn. Er werd veel nieuws verteld dat ik hopelijk over niet al te lange tijd met jullie mag delen. Er komen nieuwe stanzen, een mooi vernuftig apparaat en nieuwe stempels. Voordat ik jullie echt álles kan en mag vertellen moeten we nog even geduldig wachten.
Tijdens deze avond hadden we ook de gelegenheid om te "swappen", er werden heftig zelfgemaakte werkjes geruild, al of niet met een lekkernij erin. Echt álles was anders en het is gewoon leuk om zoveel creativiteit mee naar huis te mogen nemen!
Zelf had ik "tasjes" met een handgemaakt zeepje gemaakt voor 40 mensen. Zijn allemaal geruild. Mijn upline Caro was helaas ziek maar voor haar heb ik er eentje apart gehouden, die krijgt zij later.
De zeepjes zijn gemaakt op de dagbesteding voor verstandelijk gehandicapten (ASVZ te Sliedrecht). Ze waren ontzéttend blij met deze grote bestelling :-)
dinsdag 24 september 2013
Kruidenpotjes
In een vorig bericht schreef ik over etiketten die ik voor mijn dochter maakte voor gebruik in haar keuken. En kijk eens hoe haar kruidenpotjes eruit zien nu? Geweldig toch?
Nu we toch bezig zijn over voorraadrekken, heb ik nog een nieuwtje: vanaf vandaag kan er in mijn webshop in een soort opruimgedeelte geshopt worden. Ga hiervoor naar de shop en klik hier voor "Clearance Rack". Zie je er iets bij staan wat je aldoor al zo graag wilde hebben en had je nog niet de gelegenheid, doe het dan snel, want op = op! en het gaat sneller dan de wind kan ik je wel zeggen.
Groetjes, Yolanda
Groetjes, Yolanda
maandag 23 september 2013
Nog even nazomeren
Terwijl wij met nazomer-vakantie zijn heb ik dit kaartje gemaakt. Hiervoor gebruik gemaakt van de ponsen Elegant Butterfly en Bitty Butterfly. Uit een strook Daffodil Delight heb ik twee vlinders geponst en dit opgeplakt op een strook Whisper White. De witte uit-stekende delen beplakt met Epic Day This and That Washitape. Met Daffodil Delight vlinders gestempeld uit de set Papillon Potpourri en uitgeponst. Alleen het lijfje plakt op de kaart, heb dit versierd met lijm en Stampin Glitter Silver Glass.
De tekst (set: Perfectly Penned) is gestempeld met Smoky Slate inkt. Het geheel is geplakt op een Daffodil Delight dubbele kaart.
De tekst (set: Perfectly Penned) is gestempeld met Smoky Slate inkt. Het geheel is geplakt op een Daffodil Delight dubbele kaart.
vrijdag 20 september 2013
Kruidenpotjesetiketten
Leuk woord voor op het Scrabble-bord...
Mijn dochter wilde graag op haar nieuwe kruidenpotjes etiketten hebben, door mij gemaakt. Nou, zo'n opdracht laat ik niet glippen. Via een soort van online-demonstratie op Skype hebben we de keuze gemaakt voor een stempel uit een hostess-set Sweetly Framed, en de pons Decorative Label. In samenwerking met etikettenvellen waarvoor zij een prachtig bestand had gemaakt. De printer werkte helaas niet zo mee. Op een proefvel normaal A4-papier kwamen ze prachtig uitgelijnd te staan, maar zodra een printervel werd gevraagd te printen kwam dat er niet goed uit: te hoog en niet naar beneden te krijgen. Verschillende trucjes toegepast, uiteindelijk 7 vellen verder genoegen genomen met het resultaat. De kaders eromheen gestempeld met behulp van de Stamp-a-ma-jig, hierbij Early Espresso gebruikt, een mooie donkerbruine kleur die het goed doet bij de zwarte tekst. Bruin komt vaak minder hard over.
Hier en daar stonden wat woordjes niet helemaal goed, daar heb ik nog wat anders op verzonnen: een piepklein swirl-stempeltje uit een retired set Kindness Matters kwam hier goed van pas.
Ze kan nu zelf aan de slag en ik hoop nog eens een plaatje te kunnen laten zien van het uiteindelijke resultaat.
zondag 8 september 2013
Blokjes
Op een acryl stempelblok kleurde ik met vier kleuren Stampin' Up!-markers (Pool Party, Island Indigo, Gumball Green en Bermuda Bay) een dambordpatroon. Omdat het vrij moeilijk is op een donkere ondergrond de kleuren goed te zien heb ik er een wit vel papier onder gelegd. Nadat alle 9 vakjes gekleurd waren het blok door een waternevel gehaald en het blok al achtergrondstempel afgedrukt op gewoon Whisper White papier. Na droging de hortensia uit de set (Best of Flowers) met Night of Navy gestempeld. De randen bewerkt met een distress tool (een soort wieltje met een mesje erin wat je langs de rand van het papier schraapt). Het kaartje op een stukje Island Indigo geplakt en het geheel voorzien van een label gemaakt van een stukje Pool Party, geponst met de Scallop Circle pons 1 1/4" en de tekst komt uit de set Express Yourself, een hostess set, en is gestempeld met Night of Navy, geponst met de Small Oval pons.
zaterdag 31 augustus 2013
Tuintje in mijn hart....
Vorige week trouwde een collega. Ze hadden er al lang naar uit gekeken, nu was het zover: het was een stralende dag. Voor hen maakte ik dit bloementuintje.
Gemaakt met de nieuwe bloempons van Stampin' Up!®: Pansy met bijpassende stempelset Flower Shop, en de bloemblaadjes uit de set Papaya Collage.
Verder vlinders met bijpassende pons: Bitty Butterfly. Zó leuk dat deze pons met vlinderset (Papillon Potpouri) nu net in de aanbieding is ....
Gemaakt met de nieuwe bloempons van Stampin' Up!®: Pansy met bijpassende stempelset Flower Shop, en de bloemblaadjes uit de set Papaya Collage.
Verder vlinders met bijpassende pons: Bitty Butterfly. Zó leuk dat deze pons met vlinderset (Papillon Potpouri) nu net in de aanbieding is ....
zondag 18 augustus 2013
Verjaardagskaart
Altijd fijn om een verjaardagskaart op voorraad te hebben.
Deze maakte ik door de achtergrond te embossen in de BigShot. Het label is ook door de BigShot gestanst. Verder heb ik een van de kleinere stempels uit de stempelset Mosaic Madness gestempeld met Soft Suede en vervolgens uitgeponst met de kleine bloemetjespons uit de set Itty Bitty Shapes. Die ponsjes passen mooi in de holtes van de achtergrond. Een mat van Pool Party erachter en het geheel op een Soft Suede kaart geplakt. Ik had nog een paar van die bloemetjes over, die heb ik binnen in de kaart geplakt.
De tekststempel is uit de set Sassy Salutations.
Bedankt voor het langskomen! Ik zou het leuk vinden als je vóór het verlaten van mijn blog een reactie zou willen plaatsen, het kan hieronder. Alvast bedankt.
Tot de volgende keer dan maar weer!
Deze maakte ik door de achtergrond te embossen in de BigShot. Het label is ook door de BigShot gestanst. Verder heb ik een van de kleinere stempels uit de stempelset Mosaic Madness gestempeld met Soft Suede en vervolgens uitgeponst met de kleine bloemetjespons uit de set Itty Bitty Shapes. Die ponsjes passen mooi in de holtes van de achtergrond. Een mat van Pool Party erachter en het geheel op een Soft Suede kaart geplakt. Ik had nog een paar van die bloemetjes over, die heb ik binnen in de kaart geplakt.
De tekststempel is uit de set Sassy Salutations.
Bedankt voor het langskomen! Ik zou het leuk vinden als je vóór het verlaten van mijn blog een reactie zou willen plaatsen, het kan hieronder. Alvast bedankt.
Tot de volgende keer dan maar weer!
zondag 4 augustus 2013
Trots op....
Heel trots wil ik jullie vertellen dat ik pas geleden ben gepromoveerd bij Stampin' Up!® naar Brons 2.
Van mijn upline Caro kreeg ik deze leuke sleutelhanger met roze kraal en ben er erg blij mee. Ze heeft er een gezellig tasje bij gemaakt met materialen van Stampin' Up!®
En van Stampin' Up!® zelf kreeg ik een certificaat en een felicitatiebrief vergezeld door een prachtige bronzen speld met 2 diamanten.
Hierbij wil ik natuurlijk iedereen bedanken die hieraan zijn/haar steentje heeft bijgedragen. Bedankt mensen, ik ben erg blij met jullie.
Van mijn upline Caro kreeg ik deze leuke sleutelhanger met roze kraal en ben er erg blij mee. Ze heeft er een gezellig tasje bij gemaakt met materialen van Stampin' Up!®
En van Stampin' Up!® zelf kreeg ik een certificaat en een felicitatiebrief vergezeld door een prachtige bronzen speld met 2 diamanten.
Hierbij wil ik natuurlijk iedereen bedanken die hieraan zijn/haar steentje heeft bijgedragen. Bedankt mensen, ik ben erg blij met jullie.
Abonneren op:
Posts (Atom)














































