Zoeken in deze blog

vrijdag 1 september 2017

De nieuwe Herfst/Winter catalogus is LIVE

Het is weer zover: de nieuwe Herfst/Wintercatalogus is vanaf vandaag LIVE.

Inmiddels zul je hem van mij hebben ontvangen, is dit niet het geval, dan ontvang ik graag een berichtje van je (ook als je hem wel hebt ontvangen vind ik het leuk om van je te horen ... ;-) dan krijg je hem alsnog!)

Het betekent ook dat je van de nieuwe artikelen ook meteen je bestelling kunt doorgeven, ik verzorg het met plezier voor je. Stuur eenvoudig een mail naar attelyootje@gmail.com



Hier op mijn vakantieadres is het nog wat killetjes vanmorgen. De temperaturen zijn behoorlijk gezakt, waardoor we vannacht weer eens ouderwets ONDER de dekbedden konden slapen in plaats van er bovenop. Heerlijk!
Misschien omdat mijn haren vandaag weer geknipt zijn heb ik nu koude voeten dus maar lekker handgebreide sokken aangetrokken en een vestje aangedaan. Dat scheelt! Gelukkig doet het zonnetje nog wat pogingen om het naderende einde van de vakantie te veraangenamen voor ons.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.