Zoeken in deze blog

donderdag 14 september 2017

Watervalkaart

Zo eens in de zoveel tijd heb ik gelegenheid om mee te doen met een SOL - Stempelen On Line. Erg verrassend om te doen, want je weet tevoren nog niet wat je gaat maken, behalve maten van papier.
Voor mij is dat wel een uitdaging!
Een tijdje geleden alweer deed ik weer een keer mee. De papiermaten die ik tevoren kreeg aangeleverd kwamen me bekend voor van een kaart die ik eens jaren geleden maakte, nog met 3-D techniek.

Ik heb er deze kaart mee gemaakt. Gewoon leuk om te doen! En het beweegt!






Het is het leukste om de kaart in beweging te zien. Om dat zelf te filmen bleek een hele uitdaging, die ik maar opgegeven heb. Dan maar wat assistentie gezocht en zie hier het resultaat: mijn eerste video on line ... Ga er maar voor liggen, want ik heb nog niet uitgevonden hoe je de film kunt kantelen :-) Misschien iemand die de oplossing weet? Dan hoor ik dat graag.



Vanavond doe ik weer mee, ben erg benieuwd wat we gaan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.