Zoeken in deze blog

woensdag 20 september 2017

Ziek...

Hoihoi,

Sommige dingen in het leven laten zich nu eenmaal niet plannen. En dan: ben je er mooi klaar mee: beiderzijds een middenoorontsteking, koorts en nog meer bovensteluchtwegnarigheid. De huisarts schreef me een antibioticakuur voor en vooral RUST en goed uitzieken (hij keek mij daarbij extra streng aan als waarschuwing - wat kent hij mij 😓), want ook een van mijn trommelvliezen is gesprongen door de hoge druk. Het vocht loopt nu soms naar buiten, maar ik ben nog stokdoof. Zo hoor ik bijvoorbeeld niet het typen, pennetje-drukken... lekker rustig. Behalve die altijd al aanwezige tinnitus (hoge, voortdurende pieptoon in het hoofd) die ik al een aantal jaren heb sinds een evenwichtsorgaanontsteking. Mijn oren zijn blijkbaar gevoeliger dan ik dacht...
De lopende afspraken voor deze week heb ik afgezegd. Jammer, maar soms roept je lijf je tot de orde. Om er dan binnenkort weer helemaal te kunnen zijn, zoals ik het graag wil 😍

Tussen het rusten door, kijk ik wat TV, maar niet teveel: ik slaap dan al snel! Zeker bij de Troonrede. LOL!
Maar toch kriebelen dan mijn handen om een kaartje te maken. Bijvoorbeeld eentje voor mijn pas geopereerde zwager. Hij kijkt hier niet volgens mij, dus ik kan het jullie gerust laten zien. (Hey Niek! voor als je toch meekijkt hahaha).



Ik heb een beetje gesmokkeld met het lint: een overblijfsel van vorig jaar, nu retired materiaal dus.
Lekker makkelijk om te gebruiken zijn ze, de NoteCards&Envelopes. Een restje bijpassend papier is zo gevonden, dus lekker snel klaar. Om weer lekker onder mijn dekentje te kruipen!

Deze keer even geen opsomming van de gebruikte materialen. Wil je meer weten, stuur je dan svp een email naar het bekende adres? Kan ik rustig een keer kijken om te beantwoorden. Alvast dank!

2 opmerkingen:

  1. Dat klinkt niet fijn, neem je rust! En van harte beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo yolan.
    Goed dat je lijf je terug fluit. Heel goed uit zieken.
    Wat ook ik ken je wel goed. Dikke knuffel
    Je roemmie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.