Zoeken in deze blog

zaterdag 16 september 2017

Herfst slinger

Hoihoi, gezellig dat je weer even langskomt.

Gisteravond had ik met een paar teamleden (de rest kon niet: vakantie enzo) een heel gezellige teamavond. Er is veel bijgepraat, dat was weer nodig. Over van alles, maar natuurlijk Stampin' Up! (wat is geweest en wat komen gaat..., spannendddd!).
Tijdens het kletsen hebben we een mooie slinger gemaakt, helemaal in herfsttinten.
Ik had een voorbeeld gezien bij collega Beate, een Duitse demo, en had haar om toestemming gevraagd de slinger na te maken.

En ik heb nieuws: het wordt.... tadaa: een workshop!
Lees onderaan dit bericht meer.

Omdat we met zijn drieën waren heeft iedereen een deel van al het stanswerk verricht, want er is veel te stansen. Meiden: wat een geweldig teamwork dit! SUper!

Leuke gelegenheid om eens te komen workshoppen bij mij want die stansen zijn best aan de prijs, vooral de letters. En ook de cijfers... Tijdens de workshop kun je gewoon gebruiken wat ik heb. Dat scheelt.






Wil je deze slinger workshop volgen?
Op woensdag 11 oktober geef ik deze workshop
Van 19:30-22:00 uur
Kosten € 15,00
Aanmelden kan door een mail te sturen naar attelyootje@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.