Zoeken in deze blog

dinsdag 19 september 2017

Stamp Impressions Bloghop september - Memories and More


















This part of the bloghop is in Dutch. If needed please use the Translate-button in de sidebar on the right.

Als het goed is ben je hier gekomen via Sigrid Joch

Welkom weer bij onze maandelijkse internationale bloghop, met deze keer het onderwerp "Memories and More".

"Memories and More" is een serie scrapbookartikelen van Stampin' Up! waarmee je op een eenvoudige en snelle manier maar heel doeltreffend je herinneringen kunt vastleggen in een album, groot of klein. Kijk maar eens in de catalogus, op de bladzijden 190-193, daar staat de serie. Ik heb voor deze set gekozen: 





Nu ben ik van huis uit niet een echte scrapper, maar vind van deze serie kaartjes wel erg leuk. De kleurencombinatie vind ik heel fris! De kaartjes zijn niet alleen te gebruiken voor het vastleggen van "Memories" dus maar ook voor het opleuken van kaarten, te gebruiken als bloemenkaartje.
Of..... als een gezellig kaartje om je boodschappen op te schrijven. Dan wordt het gewone boodschappen doen toch ineens veel leuker!




Ik heb een boekje van verschillende kleine kaartjes (4 x 3 inch) samengesteld om boodschappen in te schrijven. Eigenlijk zijn dat ook Memories - je moet het allemaal toch maar kunnen onthouden.... Het overkomt mij geregeld dat ik maar met de helft van de boodschappen thuiskom...😅
De rug heb ik gebonden met lintjes in twee bijbehorende kleuren.
Voor het "and More" uit deze serie maakte ik de bijpassende penhouder van een grote kaart 6 x 4 inch, met behulp van het Gift Bag Punch Board voor de bovenzijde, en het Envelope Punch Board voor de onderzijde van de houder.

In het pakje zitten ook stickers om de boel nog wat meer op te leuken. Eentje op de voorkant van het boekje, en 2 op de penhouder. Ik vond in mijn kast mijn zeer oude lettertang, het band plakt nog! Maakte daarmee het woord shopping en met een Paper Snips knipte ik de hoekjes uit. 




Ik hoop dat je mijn bijdrage voor deze bloghop leuk vond, en zou het daarom erg leuk vinden als je een reactie op mijn blogpost hieronder achterlaat.

Na mij is Martina Duchkowitsch aan de beurt, zij heeft ook weer iets prachtigs gemaakt! Wat een mooie herinneringen/Memories.... and More...





Klik hier om naar Martina te gaan



Klik hier om naar Sigrid terug te gaan

8 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.